حسین شریعتمداری - صفحه 2

حسین شریعتمداری
حسین شریعتمداری:

با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی، پیامبر لبخند زد!

روزنامه کیهان با اشاره به راهپیمایی مردم نوشت: رسول خدا را ببین! لبخند بر لب‌های مبارکش نشسته است، به نشانه رضایت.‬‬

حسین شریعتمداری:

جمعیت روزهای اخیر مانند آن پشه‌ای است که روی درخت تنومند چنار نشسته بود

در این مطلب آمده است: تعداد اغتشاشگران را ۱۰ هزار و یا بیست هزار نفر در نظر بگیرید(!) و بعد، این تعداد را با جمعیت ۸۵ میلیونی مردم ایران به مقایسه بنشینید! چه می‌بینید؟! ماجرای آن پشه‌ای است که روی درخت تنومند چنار نشسته بود و هنگام برخاستن به درخت گفت: ‌«‌خودت را قرص و محکم نگه دار که قصد برخاستن دارم‌»! مضحک نیست؟! البته که هست.

اتهام شریعتمداری به حضرتی در صداوسیما: شایعه‌پراکنی کرده!

مدیرمسئول روزنامه کیهان برخی اعضای دولت مثل الیاس حضرتی را به شایعه‌شایعه پراکنی در خصوص میانجی‌گری عربستان برای تهران و واشنگتن متهم کرد.

زیدآبادی:

آقای شریعتمداری! مردم‌آزاری هم عالمی دارد!

یک فعال رسانه‌ای اصلاح طلب در واکنش به مدیرمسئول روزنامه کیهان، او را به فردی تشبیه کرد که به «مردم‌آزاری» افتخار می‌کند.

اعتراف حسین شریعتمداری:

برخورد قهری با بی‌حجابی، بی‌نتیجه است

مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: منظور از برخورد با پدیده خانمان‌برانداز کشف‌حجاب، برخوردهای سخت و به‌اصطلاح بگیر و ببند نیست، چرا که اکثریت نزدیک به تمام زنان و دختران کشف حجاب‌کننده، پاره‌های تن همین مردم و خواهران و دختران ما هستند.

شریعتمداری:

برخورد قاطعانه با دلالان ارز را به فرشته‌های زمینی یعنی بسیجیان بسپارید

مدیرمسئول کیهان نوشت: مقابله برخورد قاطعانه با دلالان و برخی از صرافان متخلف و مصادره دلارهای بادآورده، کاری است کارستان که باید به فرشته‌های زمینی یعنی بسیجیان سپرده شود و مقابله با جرایم نوع دوم (خودداری صادرکنندگان از بازگرداندن ارز صادراتی‌) برعهده دستگاه‌ها و مراکز مسئول در دولت و مجلس و دستگاه قضائی است و صد البته موفقیت در این عرصه نیز به مسئولانی با تفکر بسیجی نیاز است.

شریعتمداری، ناطق نوری را هم از جرگه انقلاب خارج کرد:

ناطق‌نوری عزیز نباید از وسوسه خناسان زاویه‌دار غافل باشند!

مدیرمسئول کیهان نوشت: به منظور یک هشدار جدی، بخشی از بیانات حضرت آقا را برای عبرت آقای ناطق نوری بازگو می‌کنیم. آنجا که خطاب به صاحبان دیدگاه یاد شده می‌فرمایند: «نمی‌خواهیم بگوییم اینها وابسته‌اند. نمی‌خواهیم بگوییم مغرضند. نه! ضعیفند. انقلاب‌ها را هم غالباً ضعیف‌ها از بین برده‌اند. کشورها را هم ضعیف‌ها به بادِ فنا داده‌اند». و بالاخره این نکته نیز گفتنی است که جناب ناطق‌نوری عزیز نباید از وسوسه خناسان زاویه‌دار غافل باشند!

شریعتمداری:

شورای همکاری خلیج فارس، پادوی اسرائیل‌ است

مدیرمسئول کیهان نوشت: آمریکا و اسرائیل و اتحادیه اروپا (به عنوان دنباله زائد آمریکا و رژیم صهیونیستی‌) از مقاومت ایران اسلامی و نیروهای مقاومت به وحشت افتاده‌اند و یا از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی و نظامی به شدت نگران شده‌اند و دقیقاً در این‌گونه موارد بوده است که حاکمان «کشورنماهای» جنوب خلیج‌فارس (بخوانید پادوهای گوش به فرمان خود را) به برپائی نشست (!) و صدور بیانیه‌ای با تاکید بر حاکمیت جزایر سه‌گانه فرمان داده‌اند!

عصبانیت شریعتمداری از مجمع:

کدام مصلحت تغییر کرد که CFT تصویب شد؟

مدیرمسئول کیهان نوشت: اصرار بر پیوستن به لوایح اف‌ای‌تی‌اف درست مانند آن است که خودمان چاقو را به دست دشمن بدهیم و بگوییم: «حالا راحت‌تر به قلب ما بزن!» این دقیقاً همان چیزی است که با مکانیسم ماشه تجربه کردیم و امروز می‌خواهیم دوباره در قالب سی‌اف‌تی تکرار کنیم.

شریعتمداری:

حالا که از NPT خارج نمی شویم، لااقل بازرسان آژانس را راه ندهیم

مدیرمسئول کیهان نوشت: اکنون که مسئولان محترم حاضر به خروج از NPT نیستند و تاکیدمان بر عدم انحراف برنامه هسته‌ای کشورمان به سوی تولید سلاح اتمی است، چون پیوستن به معاهده (تصویب) را پس گرفته‌ایم، کمترین تعهدی نسبت به اجرای پادمان و حضور بازرسان در کشورمان نداریم.

کرباسچی:

برای شریعتمداری آرزوی توفیق ادب دارم که وقاحت را از چاله میدون گذرانده!

مدیرمسئول روزنامه هم میهن نسبت به اظهارات توهین آمیز مدیرمسئول روزنامه کیهان واکنش نشان داد و برای او آرزوی توفیق ادب کرد!

شریعتمداری:

ادامه حضور ایران در NPT باج دادن است

مدیرمسئول کیهان نوشت: آمریکا تهدید می‌کند که اگر اجازه نقض حاکمیت ایران را نداشته باشد از آژانس خارج می‌شود و ما در همان حال با وجود نقض حاکمیت ایران در حمله اخیر آمریکا به تاسیسات هسته‌ای کشورمان و با وجود تاکید و تصریح ماده ۱۰ معاهده، همچنان به حضورمان ادامه می‌دهیم (بخوانید باج می‌دهیم) و آمریکا در صورت ممنوعیت حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران تهدید به خروج از معاهده می‌کند!

شریعتمداری:

گروسی از افشای وابستگی خود به موساد وحشت کرده است

مدیرمسئول کیهان نوشت: آقای گروسی! چرا باید از لو رفتن اسناد سری اسرائیل نگران و دستپاچه شوید؟! آیا غیر از این است که از افشای وابستگی خود به موساد به وحشت افتاده‌اید؟!

اعلام جنگ رسمی کیهان علیه شورای اطلاع‌رسانی دولت؟

حجم بی‌سابقه حملات روزنامه کیهان به تیم رسانه‌ای دولت پزشکیان، از یک نقد ساده فراتر رفته است.

پیشنهاد شریعتمداری به پزشکیان؛

رییس‌جمهور، لاریجانی را مشاور خود کند

مدیرمسئول روزنامه کیهان از پزشکیان خواست علی لاریجانی را مشاور خود کند.

شریعتمداری:

چرا با قانونی که موضوع آن مقابله با دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی است، مخالفید؟

مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: جناب پزشکیان! در کجای قانون آمده است که یک جمعیت «خود‌ساخته»! بخوانید «‌جعلی‌»! با عنوان «‌نخبگان‌»! یا هر نام جعلی دیگری، حق دارند «‌نص صریح‌» قانون اساسی را نادیده بگیرند؟!

شریعتمداری:

پیش‌بینی می‌کنم مردم کشورهای منطقه علیه حاکمان خود قیام کنند

مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: شواهد بسیاری از آمادگی قیام کشورهای منطقه علیه حاکمان خود در میان ملت‌های مسلمان حکایت می‌کند و نشانه‌هایی از شعله‌ور شدن آن آتش مقدسِ زیر خاکستر به چشم می‌خورد. دور نیست که یکی از دو خواسته حضرت امام -رضوان‌الله تعالی علیه- جامه عمل بپوشد «یا حاکمان به مصالح مسلمین عمل کنند و یا از سوی ملت‌هایشان قلع و قمع شوند.

زیدآبادی:

کیهان، آتش‌افروز است!

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: روزنامه‌ی کیهان بدون کمترین اغراقی، آتش‌افروز است! از بی‌ثباتی و کشت و کشتار در جامعه‌ی ایرانی لذت می‌برد. سه دهه کارش همین بوده است. به قصد آتش‌افروزی ابتدا سناریوی مورد علاقه‌ی خود را عمومی می‌کند. بعد از طریق تهمت‌پراکنی‌های شنیع، با تمام قوا به تحریک و تحقیر اهداف مورد نظر خود می‌پردازد تا آنان را به واکنش اندازد.

شریعتمداری:

چرا پیشنهاد من مبنی بر بستن تنگه هرمز را مسخره می‌کنید؟!

​مدیرمسئول روزنامه کیهان با انتشار یادداشتی از اینکه به پیشنهادش درباره بستن تنگه هرمز توجه نمی شود ناراحت شده و می گوید: برخی با با مسخره کردن این پیشنهاد به کمک دشمن می‌روند!

مدیرمسئول کیهان:

موافقان مذاکره هم خائن‌اند هم احمق!

مدیرمسئول کیهان نوشت: کوک‌کردن ساز بد صدای مذاکره با آمریکا، اگر «‌خیانت» نباشد، که هست، نشانه غیر‌قابل انکاری از «‌حماقت» است و صد البته خائن و احمق، دو روی یک سکه‌اند!