احمد زیدآبادی - صفحه 2

احمد زیدآبادی
شلیک چند گلوله‌ی ساچمه‌ای در کاخ سفید؛

وقتی شرم و حیا از معنا بیفتد، ژاژخایی هم به هنر تبدیل می‌شود!

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: وقتی جنگنده‌های مخوف آمریکایی بر فراز شهرهای ایران غرش می‌کنند و سبب قتل و جرح آن‌ها می‌شود، گویی یک امر کاملاً عادی و طبیعی است و به زعم عده‌ای اصلاً نباید هراسید. وقتی شرم و حیا از معنا بیفتد، ژاژخایی هم به هنر تبدیل تبدیل می‌شود!

شلیک چند گلوله‌ی ساچمه‌ای در کاخ سفید؛

وقتی شرم و حیا از معنا بیفتد، ژاژخایی هم به هنر تبدیل می‌شود!

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: وقتی جنگنده‌های مخوف آمریکایی بر فراز شهرهای ایران غرش می‌کنند و سبب قتل و جرح آن‌ها می‌شود، گویی یک امر کاملاً عادی و طبیعی است و به زعم عده‌ای اصلاً نباید هراسید. وقتی شرم و حیا از معنا بیفتد، ژاژخایی هم به هنر تبدیل تبدیل می‌شود!

زیدآبادی:

میانه‌ی نتانیاهو با صلح و آرامش مثل رابطه‌ی جن و بسم‌الله است!

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: وقتی کار و کاسبی و یا اصلاً فلسفه‌ی وجودی یک رهبر سیاسی مانند نتانیاهو، جنگ و خونریزی باشد، طبیعی است که میانه‌ی او با صلح و آرامش به منزله‌ی رابطه‌ی جن و بسم‌الله باشد!

زیدآبادی:

چرا برخی اصرار دارند هر حرف ترامپِ جلف را جدی بگیرند؟!

یک فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب نوشت: ترامپ آدم خیلی جلفی است، در کشور ما عده‌ای گویی اصرار دارند هر حرف ترامپ را جدی بگیرند! این اصرار برای چیست؟

زیدآبادی:

چرا تندروها نمی‌فهمند که جایگزین دیپلماسی، جنگ است؟

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: چرا نمی‌توان به تندرو‌های داخلی فهماند که جایگزین دیپلماسی، جنگ است و جنگ نیز جز کشتار و ویرانگری و آوارگی و فلاکت به دنبال ندارد؟

زیدآبادی:

درِ پارلمان اروپا را گِل بگیرید!

یک فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب نوشت: درِ پارلمان اروپا را گِل بگیرند، کمکی به اروپا و بقیه‌ی جهان خواهد بود!

زیدآبادی:

درِ پارلمان اروپا را گِل بگیرید!

یک فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب نوشت: درِ پارلمان اروپا را گِل بگیرند، کمکی به اروپا و بقیه‌ی جهان خواهد بود!

زیدآبادی:

درِ پارلمان اروپا را گِل بگیرید!

یک فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب نوشت: درِ پارلمان اروپا را گِل بگیرند، کمکی به اروپا و بقیه‌ی جهان خواهد بود!

زیدآبادی:

درِ پارلمان اروپا را گِل بگیرید!

یک فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب نوشت: درِ پارلمان اروپا را گِل بگیرند، کمکی به اروپا و بقیه‌ی جهان خواهد بود!

زیدآبادی:

ترامپ احمق و متفرعن به جای جستجوی راهی عقلانی، به توئیت‌درمانی روی آورده!

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: ترامپ احمق و متفرعن هم که با نیرنگ و وسوسه‌ی نتانیاهوی بدعاقبت و با پای خود وارد این باتلاق شده است به جای جستجوی راهی عقلانی برای خروج از آن، به توئیت‌درمانی با الفاظ تند و تیز و تهدیدآمیز روی آورده است.

زیدآبادی:

هدف آمریکا از نابودی زیرساخت‌ها، ورشکست کردن دولت و ایجاد هرج و مرج در کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: هدف آمریکا و اسرائیل از نابودی زیرساخت‌ها، ورشکست کردن دولت و ایجاد هرج و مرج و وقوع جنگ داخلی در کشور است. ترامپ با افشای ارسال سلاح به برخی گروه‌ها در جریان وقایع دی ماه، از این برنامه و قصد خود، پرده برداشته است.

زیدآبادی:

آقای حدادیان! خود شما چکاره هستید که متوسل به اهانت، تهمت و تهدید می‌شوید؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی ادبیات و برخورد سعید حدادیان در برابر پیشنهاد محمدجواد ظریف را مورد انتقاد قرار داد.

زیدآبادی:

ترامپ هر چه را به ذهن معیوبش می‌رسد، بر زبان شلخته‌اش جاری می‌کند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: از آنجا که ترامپ «هر چه را به ذهن معیوبش می‌رسد بلافاصله بر زبان شلخته‌اش جاری می‌کند» بنابراین باید پرسید؛ منظور دقیقش از «تصاحب نفت ایران» چیست و چه نوع تصاحبی مدنظر اوست؟

زیدآبادی:

این قماش دودوزه‌بازانند!

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: قماش مسلط بر مقدرات سیاسی اسرائیل در شرایط کنونی، برای رسیدن به اهداف خود، معمولاً با چند طرف یک منازعه ارتباط برقرار می‌کنند و به آن‌ها وعده‌های متناقض می‌دهند! نتانیاهو و گیلا گاملیل و بارنئا و کاتز و سعار و بن‌گویر و اسموتریچ و… از این قماش دودوزه‌بازانند!

زیدآبادی:

ترامپ حیوانی غیرناطق است که مشخص نیست در مغزش چه می‌گذرد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: ترامپ در واقع یک ناانسان و به عبارتی حیوان غیرناطق است که نه حرفش معنای محصلی دارد، نه مشخص است در مغزش چه می‌گذرد و نه حرکات و سکنات و رفتار و تصمیمش، در هیچ سطحی قابل پیش‌بینی است.

زیدآبادی:

شبیخون بزدلانه‌ی ترامپ و نتانیاهو به خاک ایران، انگیزه‌ای جز آزمندی نداشت

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: شبیخون بزدلانه‌ی ترامپ و نتانیاهو به خاک ایران، نمی‌تواند انگیزه‌ای جز آزمندی و بدسگالی داشته باشد. این دو، آنقدر هم استعداد نداشتند که یک تاکتیک ناجوانمردانه یعنی حمله‌ی غافل‌گیرانه در وسط مذاکرات را دو بار تکرار نکنند تا بدین اندازه پست و خوار و بی‌اعتبار جلوه‌گر نشوند!

زیدآبادی:

جنون ترامپ، در حمله به ایران و جزیره خارک، عیان شده است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: ترامپ عصبانی و سردرگم است. وقتی یک آدم مغرور و خودشیفته احساس عجز و ناکامی کند، رفتارش جنون‌آمیز می‌شود، جنونی که در موشک‌باران بی‌وقفه‌ی ایران و هدف قرار دادن جزیره‌ی خارک، خود را عیان کرده است.

زیدآبادی:

ترامپ و نتانیاهو چراغ نقدی را که صاحب‌نظران این سرزمین برافروخته بودند به ناگهان کشتند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: غضب و سخط خداوند بر ترامپ و نتانیاهو و اعوان و انصارشان باد که با شبیخون نرون‌وار خود بر وطن ما نه فقط سرمایه‌های مادی آن را سوختند.

زیدآبادی:

ایرانیان خارج از کشور که به ترامپ دلبسته‌اند، در خواب خرگوشی‌اند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: ترامپ با چه زبانی به ایرانیان خارج نشین بگوید تا از خواب خرگوشی بیدار شوند؟!

زیدآبادی:

ترامپ با فریب‌کاری و حملهٔ غافلگیرانه، راه هر نوع دیپلماسی را سد کرد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: دولت آمریکا، اما نه فقط طرحی در مقابل مردم ایران قرار نداد بلکه با فریب‌کاری تمام یک حملهٔ غافلگیرانه را علیه رٱس نظام انجام داد تا اساساً راه هر نوع دیپلماسی را از همان ابتدا ببندد و تبعات یک جنگ ایران‌سوز را بر مردم ما تحمیل کند!