رئیس کل سازمان نظام پرستاری خبر داد:
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به شهادت ۱۶ نفر از پرستاران در جنگ ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی سوم، گفت: در همه بحرانها، نظام سلامت و پرستاران در خط مقدم هستند و کمترین میزان ترک خدمت پرستاران در دوران جنگ اتفاق افتاد و به کمتر از نیم درصد رسید.