سفیر ایران:
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با اشاره به روند گفتوگوهای غیرمستقیم تهران و واشنگتن گفت: مسیر دیپلماسی همچنان ادامه دارد اما سرنوشت آن به رویکرد و رفتار ایالات متحده وابسته است. به گفته او، ایران ضمن پایبندی به گفتوگوها، انتظار دارد آمریکا از سیاستهای تهاجمی و زیادهخواهانه فاصله بگیرد تا زمینه پیشرفت مذاکرات فراهم شود.