شلیک چند گلولهی ساچمهای در کاخ سفید؛
یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: وقتی جنگندههای مخوف آمریکایی بر فراز شهرهای ایران غرش میکنند و سبب قتل و جرح آنها میشود، گویی یک امر کاملاً عادی و طبیعی است و به زعم عدهای اصلاً نباید هراسید. وقتی شرم و حیا از معنا بیفتد، ژاژخایی هم به هنر تبدیل تبدیل میشود!