تحلیلگر و کارشناس ارشد مسائل بینالملل گفت: در صورت تداوم بنبستهای سیاسی و دیپلماتیک و اصرار تهران و واشنگتن بر مواضع حداکثری، احتمال بازگشت به مسیر تنش همچنان دور از ذهن نخواهد بود.
یک کارشناس ارشد مسائل ژئوپلیتیک گفت: خروج از انپیتی و طرحهایی از این دست را برخی مطرح میکنند در حالیکه هیچ کدام نه تنها باری از مشکلات ایران برنمیدارد بلکه خود دامنه بحران را وسیعتر و جدیتر خواهد کرد.