تجاوز نظامی - صفحه 4

تجاوز نظامی
سردار شکارچی:

دست از سر آمریکایی‌ها برنمی‌داریم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان این که وضعیت تنگه هرمز به قبل باز نمی‌گردد، گفت: حتی اگر این جنگ پایان هم پیدا کند و متوقف شود ما شروطی داریم که اگر محقق نشود دست از سر آمریکایی‌ها بر نخواهیم داشت.

پزشکیان:

پاسخ تهدیدهای بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم

رئیس‌جمهور با اشاره به توهم حذف ایران از نقشه در مورد تنگه هرمز نوشت: پاسخ پریشان گویی و تهدیدهای بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم.

پزشکیان:

پاسخ تهدیدهای بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم

رئیس‌جمهور با اشاره به توهم حذف ایران از نقشه در مورد تنگه هرمز نوشت: پاسخ پریشان گویی و تهدیدهای بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم.

پزشکیان:

پاسخ تهدیدهای بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم

رئیس‌جمهور با اشاره به توهم حذف ایران از نقشه در مورد تنگه هرمز نوشت: پاسخ پریشان گویی و تهدیدهای بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم.

پزشکیان:

پاسخ تهدیدهای بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم

رئیس‌جمهور با اشاره به توهم حذف ایران از نقشه در مورد تنگه هرمز نوشت: پاسخ پریشان گویی و تهدیدهای بی‌محابا را قاطعانه در میدان می‌دهیم.

اسپانیا:

اروپا نباید اجازه «ماجراجویی‌های نظامی» در خاورمیانه را بدهد

وزیر امور خارجه اسپانیا با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی «جنگی یکجانبه» با «نقض آشکار» قوانین بین‌المللی علیه ایران به راه انداخته‌اند، از اتحادیه اروپا خواست «اجازه ماجراجویی‌های نظامی را ندهد.»

پزشکیان:

توقف تجاوز تا عدم اطمینان از حمله دوباره‌، بی‌معنی است

رئیس‌جمهور نوشت: صحبت از توقف تجاوز، تا اطمینان از عدم حمله به سرزمین‌مان بی‌معنی است.

عراقچی:

طی روزهای آینده پیروزی را جشن خواهیم گرفت

وزیر امور خارجه ایران گفت: این که می‌گوییم آتش‌بس نمی‌خواهیم نه به این دلیل است که مثلا دنبال تداوم جنگ هستیم بلکه به این دلیل است که این بار این جنگ باید به شکلی تمام شود که دیگر دشمنان ما هرگز به فکر تکرار این حملات و تجاوز نیفتند.مطمئن هستم که ما در یکی از همین روز‌های آینده مجددا دیدار خواهیم داشت و پیروزی را جشن خواهیم گرفت.

پزشکیان:

در مقابله با متجاوزان تردید نداریم

رئیس جمهور ایران گفت: ملت، دولت و نیروهای مسلح ایران هیچگاه به‌دنبال تنش و درگیری نبوده‌اند اما تردیدی در مقابله با متجاوزین و دفاع قاطع و مشروع از تمامیت ارضی و امنیت ملی خود با پشتوانه مردمی و تکیه بر توان ملی نداریم.

لوکاشنکو:

جنگ وضعیت را برای ترامپ بدتر می‌کند

رئیس‌جمهوری بلاروس از تحقق نیافتن اهداف جنگ علیه ایران خبر داد و گفت که ادامه آن به ضرر آمریکا تمام خواهد شد.

لوکاشنکو:

ادامه جنگ وضعیت را برای ترامپ بدتر می‌کند

رئیس‌جمهوری بلاروس از تحقق نیافتن اهداف جنگ علیه ایران خبر داد و گفت که ادامه آن به ضرر آمریکا تمام خواهد شد.

لوکاشنکو:

ادامه جنگ وضعیت را برای ترامپ بدتر می‌کند

رئیس‌جمهوری بلاروس از تحقق نیافتن اهداف جنگ علیه ایران خبر داد و گفت که ادامه آن به ضرر آمریکا تمام خواهد شد.

لوکاشنکو:

ادامه جنگ وضعیت را برای ترامپ بدتر می‌کند

رئیس‌جمهوری بلاروس از تحقق نیافتن اهداف جنگ علیه ایران خبر داد و گفت که ادامه آن به ضرر آمریکا تمام خواهد شد.

ربیعی:

مطابق با کنوانسیون‌های بین‌المللی، متجاوز موظف به پرداخت غرامت جنگ است

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: مطابق با کنوانسیون‌های بین‌المللی، متجاوز موظف به پرداخت غرامت جنگ است. هیچ‌کدام از این خواسته‌ها غیرقانونی، غیرمنطقی یا زیاده‌خواهانه نیستند. با وجود این، باتوجه به همه این ملاحظات، به نظر می‌رسد که ایران باید درنهایت به دنبال دستیابی به آتش‌بس به هر شکل ممکن باشد، زیرا گسترش دامنه جنگ به نفع هیچ‌کدام از طرفین و به ویژه به نفع ایران نخواهد بود.

مقام سازمان ملل:

عاملان حمله به مدرسه میناب باید محاکمه شوند

نخست‌وزیر پیشین انگلیس و مقام کنونی سازمان ملل با اشاره به شهادت ۱۶۸ دانش‌آموز دختر در حمله آمریکا به مدرسه «شجره طیبه» میناب، تاکید کرد که عاملان حمله به مدارس و مراکز آموزشی باید تحت پیگرد قضایی قرار گیرند.

ساداتیان:

پیروزی‌های ایران جهان را متعجب کرد و قدرت آمریکا را به چالش کشید

یک دیپلمات بازنشسته می گوید: دیشب موج چهلم عملیات وعده صادق ۴ انجام شد. در داخل هم نیروی انتظامی مرزها را مراقبت کرده و پیروزی‌های قابل توجهی به دست آوردند که دنیا را متوجه قدرت ایران کرد و قدرت آمریکا را به چالش کشید و در حقیقت قدرت آمریکا را زیر سوال برد و آن قدرت فرو ریخت.

زیدآبادی:

ترامپ و نتانیاهو چراغ نقدی را که صاحب‌نظران این سرزمین برافروخته بودند به ناگهان کشتند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: غضب و سخط خداوند بر ترامپ و نتانیاهو و اعوان و انصارشان باد که با شبیخون نرون‌وار خود بر وطن ما نه فقط سرمایه‌های مادی آن را سوختند.

قالیباف:

دنبال آتش‌بس نیستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: به‌طور قطع ما دنبال آتش‌بس نیستیم؛ معتقدیم باید توی دهان متجاوز زد.

قالیباف:

دنبال آتش‌بس نیستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: به‌طور قطع ما دنبال آتش‌بس نیستیم؛ معتقدیم باید توی دهان متجاوز زد.

قالیباف:

دنبال آتش‌بس نیستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: به‌طور قطع ما دنبال آتش‌بس نیستیم؛ معتقدیم باید توی دهان متجاوز زد.