حزب جمهوریت

حزب جمهوریت
منتجب‌نیا:

بالاخره باید روشن شود که فرمان تندروها به دست چه کسی یا چه کسانی است

دبیرکل حزب جمهوریت می گوید: نکته ای که در اینجا وجود دارد، این است؛ باید روشن شود که فرمان به دست چه کسی و چه کسانی است. وقتی که ما در یک صحنه فوق العاده عظیم و خطرناکی قرار گرفتیم، با دو قدرت جهانی می جنگیم، دفاع می کنیم و مردم هم حمایت می کنند، در این شرایط باید همه امور تحت مدیریت و فرمان همدلی واحد باشد؛ صحیح نیست که در دست افراد باشند.

منتجب‌نیا:

بالاخره باید روشن شود که فرمان تندروها به دست چه کسی یا چه کسانی است

دبیرکل حزب جمهوریت می گوید: در خصوص اقدامات تندرو‌ها علیه تصمیم حاکمیت برای مذاکره با آمریکا و بیان شعار‌ها و نوشتن پلاکارد‌های تند علیه محمدباقر قالیباف و اعضای تیم مذاکره‌کننده در تجمعات شبانه، باید روشن شود که فرمان به دست چه کسی و چه کسانی است.

منتجب‌نیا:

بالاخره باید روشن شود که فرمان تندروها به دست چه کسی یا چه کسانی است

دبیرکل حزب جمهوریت می گوید: در خصوص اقدامات تندرو‌ها علیه تصمیم حاکمیت برای مذاکره با آمریکا و بیان شعار‌ها و نوشتن پلاکارد‌های تند علیه محمدباقر قالیباف و اعضای تیم مذاکره‌کننده در تجمعات شبانه، باید روشن شود که فرمان به دست چه کسی و چه کسانی است.

منتجب‌نیا:

بالاخره باید روشن شود که فرمان تندروها به دست چه کسی یا چه کسانی است

دبیرکل حزب جمهوریت می گوید: در خصوص اقدامات تندرو‌ها علیه تصمیم حاکمیت برای مذاکره با آمریکا و بیان شعار‌ها و نوشتن پلاکارد‌های تند علیه محمدباقر قالیباف و اعضای تیم مذاکره‌کننده در تجمعات شبانه، باید روشن شود که فرمان به دست چه کسی و چه کسانی است.

منتجب‌نیا:

افراطی‌ها همان کوتوله‌های سیاسی هستند

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی می گوید: این روزها افراط و تفریط نه فقط در جامعه ما، بلکه در جهان غوغا می‌کند. عده‌ای در جانب افراط قرار دارند و عده‌ای در جانب تفریط. انسان‌های بی‌هویت و سطح پایین بر انسان‌های فاضل و کریم مقدم شمرده شوند. درواقع اگر بخواهیم به مفهوم امروزی برگردانیم این موضوع به این معناست که کوتوله‌های سیاسی که فاقد ویژگی‌های لازم هستند، در پست‌های حساس قرار گیرند.

منتجب‌نیا:

بسیاری از ضعف‌ها و نواقص به مجلسی برمی‌گردد که تریبون در اختیارش است

دبیرکل حزب جمهوریت ایران در واکنش به طرح انتقاداتی از سوی رئیس مجلس از حسن روحانی رئیس جمهوری پیشین و محمدجواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه گفت: بسیاری از ضعف‌ها و نواقص به مجلسی برمی‌گردد که تریبون در اختیارش است و باید این تریبون را منشاء وحدت قرار دهد.

منتجب‌نیا:

صداوسیما نباید یک جانبه حرکت کند

دبیرکل حزب جمهوریت، گفت: این صدا و سیما، متعلق به ۹۰ میلیون مردم است؛ نباید یک‌جانبه حرکت کند. بعضی وقت‌ها حرکت‌ها آن‌قدر نازل است که واقعاً انسان متاثر می‌شود. صدا و سیما باید در اختیار نخبگان، علم و دانش باشد و جناح‌های مختلف هم بتوانند حرف بزنند، بدون گزینش و بدون اینکه کسی توهین یا بی‌احترامی شود. حرفشان را بزنند، ما جواب بدهیم و خود صدا و سیما هم پاسخگو باشد. همینطور رسانه‌های دیگر.

منتجب‌نیا:

بسیاری از کارشناسان صداوسیما، نالایق‌ و عقده‌ای‌ هستند

دبیرکل حزب جمهوریت گفت: وقتی صداوسیمای جمهوری اسلامی جایگاه خود را از دست بدهد، که تا الان درصد بسیار زیادی را از دست داده، مردم به سمت ماهواره‌ها می‌روند.بسیاری از کارشناسان صداوسیما، نالایق‌، بی‌سواد و عقده‌ای‌ هستند که می‌خواهند به اختلافات دامن بزنند و یک جناحی را تقویت و جناحی دیگر را بکوبند.

دبیرکل حزب جمهوریت:

کجای دنیا انتخاب نماینده با ۴ درصد آرا، معنی انتخابات می‌دهد؟!

دبیرکل حزب جمهوریت با اشاره به جایگاه مجلس و نقش مهم آن در حل مسائل کشور گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که بهترین و قوی‌ترین افراد با بالاترین رأی وارد مجلس شوند که متاسفانه این کار انجام نمی‌شود و نظارت استصوابی مانع تحقق این مسئله مهم شده است. نتیجه نظارت استصوابی این می‌شود که نمایندگان به قول خیلی‌ها با کسب ۴ یا ۵ درصد آرا انتخاب شوند و این معنی انتخابات، نمی‌دهد.