نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچزمانی من، آقای قالیباف و یا آقای مصری تریبون هیچ نمایندهای را قطع نکردهایم.افتخار مجلس انقلابی یازدهم این است هر صحبتی که از سوی نمایندگان مطرح شده، میکروفن آنها تا به امروز قطع نشده است.
علی نیک زاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: جهت احترام به نمایندگان و تنویر افکار عمومی باید بگویم که هیچزمانی من، آقای قالیباف و یا آقای مصری تریبون هیچ نمایندهای را قطع نکردهایم. پس از پایان وقت مقرر و 15 ثانیه اخطار، میکروفن به صورت خودکار قطع میشود.
نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افتخار مجلس انقلابی یازدهم این است هر صحبتی که از سوی نمایندگان مطرح شده، میکروفن آنها تا به امروز قطع نشده است.
این در حالیست که اخیرأ میکروفون مرتضی محمودوند به دلیل اعتراض به بیانیه اعدام معترضان قطع شد و همچنین سعیدی نماینده چابهار گفته بود: «اجازه حرف زدن در مجلس به ما نمیدهند و میکروفون را قطع میکنند!»