کیهان در حمله به اصلاح طلبان نوشت: مدعیان اصلاحات که پس از آتشافروزی و تهییج به خشونت و آشوب در فتنه اخیر از مردم سیلی سختی خوردند و عصبانی هستند، بار دیگر فریادشان به نیابت از آمریکا بلند شد و با انتشار یاوهها و جفنگهایی، بیشرافتی و آلودگی عمیق خود را بروز دادند.
روزنامه کیهان با حمله به اصلاح طلبان، تمامی حوادث اخیر را به گردن جبهه اصلاحات انداخت و نوشت:
مدعیان اصلاحات باید تاوان سنگینی بپردازند این طیف خائن باید به کدام جنایت و خباثت دیگر دست بزنند تا زمان برخورد قاطعانه با آنها فرا برسد؟ آنها بهعنوان مسببان جنایات اخیر فرصت فراهم کردند که کفتارها چادر از سر بانوان رهگذر بکشند، به اموال و خودروهای مردم خسارت بزنند، چاقو در گلوی پلیس فرو کنند، مسجد را به آتش بکشند، طلبه بسیجی را شکنجه کنند و... این طیف شریک همه جنایتها و خسارتهایی است که در اغتشاشات و ترور و خشونتهای اخیر اتفاق افتاد، بهویژه خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) باید تاوان سنگینی بپردازند.
آنها باید تحت تعقیب قرار گیرند تا مشخص شود چه نسبتی با جنایتکاران دارند که عدم مجازات آنها را فریاد میزنند؟ و به خشونت و آشوب بیشتر تشویق میکنند.