علیرضا زاکانی، شهردار تهران به بازدید از مناطق سیلزده رفته و با کت و شلوار وارد آب شده تا نهایت مدیریت و رسیدگی خود به وضعیت مردم و شهر را اثبات کند!
به گزارش اصلاحات نیوز؛ بنابر اعلام مسئولان، در حادثه سیل امامزاده داوود، تا این لحظه ۶ نفر فوت کردند و حدود ۱۰ نفر نیز مصدوم و ۱۴ نفر نیز مفقود هستند.
مهدی ولیپور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادهباش کامل این سازمان برای وقوع سیل و آبگرفتگی احتمالی در ۲۱ استان کشور خبر داد.
در این میان علیرضا زاکانی، شهردار تهران به بازدید از مناطق سیل زده رفته و با کت و شلوار وارد آب شده تا نهایت مدیریت و رسیدگی خود به وضعیت مردم و شهر را اثبات کند!
این نهایت نمودِ بیرونیِ مردمی بودن مسئولان این سرزمین است. (البته میزان مردمی بودن در سیلاب متفاوت است. بعضی تا گردن. بعضی تا کمر و بعضی هم تا زانو)
کاربران فضای مجازی نسبت به این رفتار پوپولیستی زاکانی واکنشهای مختلفی نشان دادند که در ادامه برخی از این واکنشها را با هم میخوانیم:
عبدالله پور نوشته: سیل و بلایای طبیعی تخصص می خواهد که شما هیچ سررشته ای ندارید! درمدیریت شهری هم کاملا غیر متخصص! با یک عکس شعاری و تبلیغی هم مشکلی حل نمی شود! خودتان را فریب بدهید!

طاهری گفته: این از پوپولیسم گذشته فوفولیسمه!

جواد نوشته: اینکه با کت و شلوار و یا بعضا با لباس نظامی میروید در کثافت سیل برای نمایش، نه تنها تصویر مدیر خدمتگزار مردمی را نشان نمیدهد بلکه حمق و کودن بودنتان را فریاد میزند. البته ما گرفتارتر از آن هستیم که شما احمقها را از مسند کنار بزنیم!

امیر تنها گفته: باشه رفتی تو آب و پاچههاتم خیس شد. ولی برای پیشگیری چیکار کرده بودی آقای نجومی؟

کاربر شرفی با انتشار تصویر گلی شلوار زاکانی نوشته: وقتی سوراخ دعا رو پیدا کردی!

احسان بداغی، روزنامهنگار و فعال رسانهای در واکنش به رفتار پوپولیستی شهردار تهران نوشته: این تصویر پوپولیسم نیست، تصویر حماقت در تلاش برای پوپولیسم بازی است. اولین ویژگی یک پوپولیست خوب، طبیعی بودن و قابل باور بودن نمایشی است که بازی میکند.
