کد خبر : ۵۹۷۵
۱۶:۰۰

۱۴۰۱/۰۵/۰۶

من نماد امام حسینم، به من رای بدهید!+فیلم

ویدیوئی از اظهارات محمد رشیدی، نماینده کرمانشاه در مجلس مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 ویدیوئی از اظهارات محمد رشیدی، نماینده فعلی کرمانشاه در مجلس در فضای مجازی منتشر شده که به نظر مربوط به زمان انتخابات است و او در آن مدعی شده که «نماد امام حسین است، اگر او رای بیاورد، امام حسین رای آورده است.»!


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha