به گزارش پایگاه خبری اصلاحات نیوز؛ ییس دولت اصلاحات در اعتراض به اعدام ۸۱ نفر در عربستان توسط حکام سعودی، طی پیامی نوشت:
قدرتهای خودکامه که قدرتِ نامشروع خود را بر زور، خشونت، دروغ و خون پایهگذاری میکنند، هر توجیهی که برای اَعمال ضدبشری خود ارائه کنند، ذرهای از زشتی و پلیدی اقدامشان نمیکاهد.
اعدام وحشیانه و گردن زدن دهها انسان در عربستان سعودی، صفحهٔ ننگ دیگری است در کارنامهٔ حکمرانان کنونی آن.
مدعیان حقوق بشر و داعیه داران طرفداری از آزادی و دموکراسی برای انسانها نیز با اِعمال معیارهای دوگانه در مواضع و اقدامهای خود دروغ و ریاکاری خود را اثبات میکنند.
انتهای پیام/