افشین فر عضو شورای شهر بجنورد گفت: در آشپزخانه ادارهای شاهد صبحانه خوردن کارمندان زن و مرد بودم که چندشم شد!
به گزارش اصلاحات نیوز؛ افشین فر عضو شورای شهر بجنورد گفت: در آشپزخانه ادارهای شاهد صبحانه خوردن کارمندان زن و مرد بودم که چندشم شد!
معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی چند ماه پیش اعلام کرد که93.6 درصد جمعیت بجنورد یارانه معیشتی دریافت میکنند؛ چرا کسی از این فقر در این شهر چندشش نمیشود؟!