کد خبر : ۲۱۰۷۹
۱۰:۳۵

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

فرماندار کرج: رستوران‌ها ۲۴ ساعت فرصت دارند طرح ممنوعیت استفاده از نیروهای بیگانه را اجرا کنند

فرماندار کرج از اولتیماتوم ۲۴ ساعته برای ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانی غیرمجاز در رستوران‌ها و کافی مراکز خدماتی سطح شهر، خبر داد.

یحیی رمضانی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج، شامگاه دوشنبه بصورت سرزده در تعدادی از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های سطح شهر حضور یافت.

وی ضمن بازدید از وضعیت این مراکز به صاحبان و گردانندگان آن اخطار داد تا ظرف ۲۴ ساعت نسبت به خروج افاغنه غیرمجاز اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: در صورت عدم خروج اتباع افغانی غیرمجاز و رویت بکارگیری نیروی کار در این مراکز برخورد قانونی لازم بعمل آمده و واحد صنفی پلمپ خواهد شد.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha