کد خبر : ۲۰۶۲۲
۰۹:۵۳

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

کنایه سنگین آذری جهرمی به سخنگوی دولت: آنکه در جنگل شروود برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کرد رابین هود بود، نه داروغه‌ ناتینگهام!

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات به علی بهادری جهرمی که گفته بود «دولت قبل به سبک داروغه ناتینگهام مالیات می‌گرفت» پاسخ داده است.

جماران نوشت: محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در پاسخ به علی بهادری جهرمی که گفته «دولت قبل به سبک داروغه ناتینگهام مالیات می‌گرفت» در کانال تلگرامی خود نوشت: قصه را چپکی متوجه شدید!؛ آنکه در جنگل شروود برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کرد رابین هود بود، نه داروغه‌ ناتینگهام که با اخذ مالیات سنگین از مردم سکه‌ای را به ته ظرف مردم می‌کوبید تا پول‌های بیشتری هویدا بشود و آن را تصرف کند.

روشن است که دولت دوازدهم با مشکلات بسیاری مانند ترامپ و کرونا و … روبرو بود، اما تمام تلاش خود را کرد که تا حد امکان مقابل برخی زیاده خواهی‌ها بایستد و حقوق کارکنان و کارگران زحمتکش را به موقع بپردازد هر چند «برخی» معتقد بودند افزایش حقوق‌ها و رتبه بندی معلم‌ها مشکل سازی برای دولت بعد بوده است.

این پرنس‌جان‌ها هستند که با فشار زیاد بر زندگی مردم و کسب و کار‌ها و صاحبان صنایع به تامین بودجه و پرداخت نجومی آن به سازمان‌هایی، چون صدا و سیما و … یا همه‌چیز به آن‌هایی که هر روز از یک جایی روییده می‌شوند، می‌پردازند و فریاد «زنده باد سکه‌های زر» هم سر می‌دهند.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha