کد خبر : ۱۱۳۳۲۴
۲۲:۰۴

۱۴۰۵/۰۲/۲۸
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد:

آغاز واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از روز سه‌شنبه / احکام جدید تا پانزدهم خرداد صادر می‌شود

آغاز واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از روز سه‌شنبه / احکام جدید تا پانزدهم خرداد صادر می‌شود

سازمان تأمین اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرداخت حقوق مربوط به اردیبهشت‌ماه بیش از ۵ میلیون بازنشسته و کلیه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، از ظهر روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت آغاز می‌شود.

سازمان تأمین اجتماعی اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرداخت حقوق مربوط به اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و کلیه مستمری‌بگیران این سازمان، از ظهر روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت آغاز و به‌تدریج طی ۷۲ ساعت به ترتیب حروف الفبا و از طریق بانک‌های عامل انجام خواهد شد.

همچنین پیرو اطلاعیه مورخ ۲۲ اردیبهشت، به اطلاع می‌رساند مستمری واریزی اردیبهشت‌ماه به صورت علی‌الحساب و بر اساس آخرین حکم سال گذشته بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد بود و صدور احکام جدید مربوط به افزایش سالیانه و متناسب‌سازی سال ۱۴۰۵ تا پانزدهم خرداد انجام خواهد شد.

ضمناً با توجه به انجام فرایند‌ها و اقدامات فنی مربوط به آماده‌سازی و محاسبات احکام جدید و جلوگیری از اختلال در ارائه اطلاعات مربوطه از طریق سامانه‌های الکترونیکی در شرایط خاص اینترنت کشور، دریافت فیش حقوقی اردیبهشت‌ماه فعلاً مقدور نیست و زمان آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در پایان یادآور می‌شود: تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی اخبار و موضوعات مربوط به سازمان تأمین اجتماعی، اداره‌کل روابط عمومی است؛ لذا به کلیه مخاطبین گرامی توصیه می‌شود موضوعات را از طریق وب‌سایت Tamin.ir و یا کانال‌ها و صفحات رسمی سازمان که در کلیه شبکه‌های اجتماعی با نشانی مشترک Tamin_Media در دسترس است، دنبال نمایند.

سامانه پاسخگویی تأمین اجتماعی نیز با شماره تلفن ۱۴۲۰ بدون نیاز به پیش‌شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سؤالات ذینفعان می‌باشد.

منبع: دولت

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha