ورزشی ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

زیدان در آستانه سفر به مونیخ!/ مرد فرانسوی به دنیای مربیگری برمی گردد؟

طبق گزارش موندو دپورتیوو، زیدان در یک قدمی اعلام به عنوان سرمربی جدید بایرن قرار دارد.

زیدان در آستانه سفر به مونیخ!/ مرد فرانسوی به دنیای مربیگری برمی گردد؟

زین‌الدین زیدان با قرارداد «عملا انجام شده» به هدایت باواریایی‌ها نزدیک است. گفته می‌شود مربی فرانسوی درخواست دارد تیم به زودی وارد نقل و انتقالات شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که زین‌الدین زیدان در آستانه تبدیل شدن به سرمربی بعدی بایرن‌مونیخ است و گفته می‌شود قرارداد با این مربی فرانسوی «عملا انجام شده است.» توماس توخل، سرمربی فعلی بایرن در پایان فصل استعفا خواهد داد و اسطوره فرانسوی آماده برای تصاحب جایگاه اوست. زیدان از زمان ترک رئال‌مادرید بیکار بوده است. زیدان برنده جام جهانی از زمان پایان دومین دوره سرمربیگری رئال‌مادرید در سال ۲۰۲۱ هدایت هیچ تیمی را نپذیرفت. خیلی‌ها اعتقاد داشتند و دارند که او جانشین دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه خواهد بود. با این حال هیچ معامله‌ای انجام نشد و حالا زیدان آماده است و منتظر فرصت مناسب برای ارائه خود. اکنون به نظر می‌رسد که این مربی ۵۱ ساله برای بازگشت به میادین آماده است و غول‌های بوندسلیگا توجه او را به خود جلب کرده‌اند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، زیدان در یک‌قدمی اعلام به عنوان سرمربی جدید بایرن قرار دارد. توماس توخل قبلا اعلام کرده بود که در پایان فصل از سمت خود کناره‌گیری می‌کند؛ احتمالا با رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. او فعلا توانسته تیم را به نیمه نهایی آن رقابت‌ها برساند. زیدان در صورت سفر به مونیخ کارهای زیادی برای انجام دارد. او باید در آلیانز آره‌نا حسابی کار کند چون رقیب سختی به نام آلونسو دارد. بایرلورکوزن در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ مدعی قهرمانی داخلی خواهد بود و زیدان برای این چالش آماده است. البته هنوز هیچ مدارکی امضا نشده است، اما اعتقاد بر این است که توافق نزدیک است و بحث‌هایی در مورد اهداف احتمالی نقل و انتقالات انجام شده است. گفته می‌شود که زیدان در مورد نیاز به تقویت دفاعی صحبت کرده است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید