سیاسی ۱۴۰۳/۰۵/۳۱

رحیم زارع عضو فراکسیون انقلاب اسلامی:

دکتر پزشکیان به وعده معرفی کابینه وفاق ملی جامه عمل پوشاند/ تلاش دولت و مجلس با رای به تمام وزرای پیشنهادی بهبود شرایط زندگی مردم است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجلس رای آوردن تمامی وزرای پیشنهادی است، گفت: دولت با معرفی وزرا و مجلس با رای به کابینه پیشنهادی به دنبال بهبود شرایط زندگی مردم هستند.

دکتر پزشکیان به وعده معرفی کابینه وفاق ملی جامه عمل پوشاند/ تلاش دولت و مجلس با رای به تمام وزرای پیشنهادی بهبود شرایط زندگی مردم است

رحیم زارع عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس، گفت: آقای دکتر پزشکیان با معرفی این افراد به مجلس دوازدهم، به وعده خود مبنی بر معرفی کابینه وفاق ملی جامه عمل پوشاند.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رئیس جمهور در معرفی کابینه فراجناحی عمل کرده است، افزود: آقای پزشکیان صداقت داشته و به دنبال انجام اقدامات مثبت و امید آفرین در کشور است و این موضوع از اسامی و لیست پیشنهادی وزرا کاملا مشخص است.

وی ادامه داد: وزرای پیشنهادی رییس جمهور ترکیبی از گروه‌های سیاسی و بهره گیری از تمامی استعدادها و نیروهای تخصصی و کارشناسی است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجلس این است که کابینه رای آوری خوبی داشته و تمامی وزرای پیشنهادی رای بیاورند تا دولت موفق شود، ادامه داد: در حال حاضر موضوع مهم موفقیت دولت بوده چراکه در واقع این اتفاق، موفقیت مردم است و دولت با معرفی وزرا و مجلس با رای به کابینه پیشنهادی به دنبال بهبود شرایط زندگی مردم هستند.

انتهای پیام/

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید