سیاسی ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

اگر وقاحت و پررویی شریعتمداری را یونجه داشت سالی ۲ بار زعفران می‌داد!

پیشنهاد کیهان برای حل مشکل تورم: با رسانه ها برخورد کنید.

اگر وقاحت و پررویی شریعتمداری را یونجه داشت سالی ۲ بار زعفران می‌داد!

کیهان نوشت: در حالی که بدون شلیک یک گلوله از طرف ایران، اقتصاد شکننده رژیم صهیونیستی به تلاطم افتاده، ساکنان اراضی اشغالی هراسان شده و از امکان شکل‌گیری موج جدیدی از مهاجرت معکوس صحبت می‌شود؛ یک جریان رسانه‌ای در داخل ایران سعی می‌کند شرایط را به نفع اسرائیل وارونه کرده و با انتشار اخبار جعلی برای تشدید انتظارات تورمی و ملتهب کردن افکار عمومی کشور، تصمیم‌سازان را از پاسخ احتمالی و پشیمان‌کننده ایران به رژیم صهیونیستی منصرف کند. حال باید دید قوه قضائیه و سایر مسئولان نظارتی در حمایت از امنیت روانی جامعه با شایعه‌پردازان و منتشرکنندگان این اخبار کذب که نشان دادند سرمایه‌های حقیقی اسرائیل در ایران هستند، برخورد خواهند کرد؟ چنین اقدامی در صورت وقوع، مسلما مکمل پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ در تصویر زیر نمونه کوچکی از امید آفرینی کیهان را در اوج زمانی مشاهده می‌کنید که کشور بعد از خروج آمریکا از برجام درگیر افکار منفی و نا امیدی بود و‌ کیهان هم سو با اهداف اسرائیل و ترامپ بر طبل نا امیدی بیشتر مردم علیه دولت روحانی می‌کوفت.

آنقدر کوته فکرانه منافع ملی را فدای منافع سیاسی کردید و درکی نداشتید که نا امیدی مردم از دولت روحانی نتیجه ای جز نا امیدی از کارآمدی نظام نخواهد داشت!

حالا دم از برخورد با رسانه ها بخاطر چند انتقاد ساده با ادعای نا امنی روانی در جامعه می‌زنید؟!

آقای شریعتمداری شما در صف اول نا امیدکنندگان هستید، دست از این پررویی، وقاحت و رفتار های یک طرفه برای منافع شخصی بردارید

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید