ورزشی ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

افشاگری گلادیاتور؛ تنها یک تماس با خرید این باشگاه لیگ برتری فاصله داشتم!

فاش شد: راسل کرو، ستاره گلادیاتور، تنها «یک تماس تلفنی» با خرید لیدز فاصله داشت. آن هم قبل از اینکه رایان رینولدز و راب مک‌الهنی دیگر ستاره‌های هالیوودی در راکسام سرمایه‌گذاری کنند.

افشاگری گلادیاتور؛ تنها یک تماس با خرید این باشگاه لیگ برتری فاصله داشتم!

اخیراً راسل کرو، ستاره گلادیاتور فاش کرده قبل از اینکه بازیگران هالیوودی در فوتبال بریتانیا سرمایه‌گذاری کنند، تنها یک تماس تلفنی با خرید لیدز فاصله داشته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، این ستاره اهل نیوزیلند یکی از طرفداران بزرگ لیدز است و مدتی قبل در نظر داشت سهام باشگاه مورد علاقه‌اش را بخرد. البته او اکنون سهام اقلیت باشگاه را در اختیار دارد.

کرو علیرغم اینکه بومی ولینگتون در نیوزیلند است، در فوتبال به تیمی از کشور انگلیس علاقه دارد. او وظیفه صداپیشگی در مجموعه‌ای مستند برای باشگاه را برعهده داشته است و همین‌طور با علاقه فراوان، عملکردهای این تیم را دنبال می‌کند، تیمی که به دنبال بازگشت به لیگ برتر یک سال پس از سقوط به چمپیونشیپ است.

کرو که هوادار لیدز است در مقطعی تقریباً به افراط کشیده شد. کرو در رادیو ایکس به کریس مویلز گفت که پس از بررسی تصاحب کامل و رد شدن از آن، بخشی از سهام لیدز را به دست آورده است. او در این مورد گفت: «بله، اخیراً مقداری از سهام لیدز خرید کردم. هفت یا هشت سال پیش، شاید ۱۰ سال پیش، من فقط بیان کردم که احساس می‌کنم باید تیم خیلی بهتر عمل کند. من واقعاً بازی‌های تیم را به طور جدی دنبال می‌کردم. دلیل اینکه من در حال حاضر زیاد در مورد آن صحبت نمی‌کنم این است که هر بار در مورد آن صحبت می‌کنم، نوع خاصی از هواداران لیدز می‌گویند، «شما به نوعی تلاش می‌کنید، با صحبت در مورد باشگاه فوتبال ما، برای خود منفعت به دست‌ آورید. اما من تنها احساس کردم که آنها فقط به تمرکز بیشتری نیاز دارند. و نمی‌دانم می‌دانید یا نه، اما من صاحب یک تیم لیگ راگبی در استرالیا هستم. ما امسال شروع بدی داشتیم اما می‌دانید؟ باید به دنبال چیزهای خوب باشید، به این وسیله می‌شود از شرایط بد خارج شد. داشتم می‌گفتم! بنابراین در آن زمان، من واقعاً خرید باشگاه را تحت نظر داشتم. خیلی هم نزدیک بودم، واقعاً نزدیک بود! مثل یک یا دو تماس تلفنی دیگر برای اینکه این کار انجام شود. اما واقعیت آن ماجرا به نوعی به من ضربه زد.»

کرو در مورد اینکه چرا این معامله هرگز تکمیل نشد، افزود: «واقعیت آن خرید به من ضربه زد. زیرا به یاد آوردم که در سه تا چهار سال اول مدیریت باشگاه راگبی اوضاع چگونه بود و چقدر زمان برد و من شروع به محاسبه کردم. فهمیدم حداقل شش تا هفت ماه در سال برای چهار سال آینده در لیدز خواهم بود و زندگی خانوادگی، بچه‌هایم، همه این چیزها، مسئولیت‌های دیگری که دارم لنگ می‌ماند. بنابراین من فقط یک قدم به عقب برداشتم. با این حال، من هنوز معتقد بودم که این ایده واقعاً خوبی بود.»

لیدز در سال ۲۰۲۰ به لیگ برتر بازگشت، اما تنها دو فصل دوام آورد و دوباره سقوط کرد. آنها اکنون در جدول چمپیونشیپ بالا می‌روند و می‌خواهند دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس برگردند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید