عمومی ۱۴۰۱/۰۶/۰۴

توهین شدید یک استاد دانشگاه به بی‌تی‌اس و کیپاپ+فیلم

توهین های احسان شاه قاسمی، استاد دانشگاه در شبکه سه به گروه بی تی اس، با واکنش های شدیدی از سوی کاربران مواجه شد.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ توهین های احسان شاه قاسمی، استاد دانشگاه در شبکه سه به گروه بی تی اس و کیپاپ، با واکنش های شدیدی از سوی کاربران و طرفداران ایرانی این گروه شد تا جایی که برخی از آن ها با حمله به پیچ این استاد دانشگاه، سعی کردن جواب توهین های وی را بدهند.

شاه قاسمی در این ویدئو می گوید: من از این می‌ترسم که هزار سال دیگه بیان بگن در سال ۱۴۰۱ افرادی در این جامعه زندگی می‌کردند که چند هزار سال فرهنگ رو تسلیم شهرت [سلبریتی‌ها] کردند و رفتند.

در ادامه واکنش برخی از کاربران به صحبت های این استاد دانشگاه را می خوانید:

یک کاربر نوشته: سلام به هوادارای بی تی اس
احسان شاه قاسمی هستم! معروف به احسان فشاری
من خیلی آدم زرنگی هستم به بی تی اس توهین میکنم و ویدیو توهین کردنمو میزارم تو اینستا و آپارات و تو کپشن هشتگ های بی تی اس رو میزارم تا آرمی ها بیان بهم فحش بدن و بازدید و کامنتام بره بالا

عرفان گفته: اسکار تناقض هم می‌رسد به احسان شاه‌ قاسمی! او نشان داد که یک فرد می‌تواند استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران باشد، اما بویی از “بی‌طرفی ارزشی” نَبَرد. نشان داد که می‌تواند عنوان دانشمند را به یدک بکشد، اما همچون یک مرد نظامی خواستار اعمال محدودیت باشد. چگونه ‌پاره نمی‌شوی قاسم جان؟

حدود دو ماه پیش بود که میلیون‌ها نفر از طرفداران گروه بی‌تی‌اس، از وزیر ارشاد درخواست مجوز برگزاری آن در ایران را داشتند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید