بین الملل ۱۴۰۳/۰۷/۲۹

دیدار وزیر امور خارجه اردن در دیدار با رئیس جمهور سوریه

وزیر خارجه اردن در دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه علاوه بر ابلاغ پیام شفاهی پادشاه اردن، روابط دوجانبه و اوضاع منطقه و تنش‌های جاری بررسی کرد.

دیدار وزیر امور خارجه اردن در دیدار با رئیس جمهور سوریه

میدل ایست نیوز: وزیر امور خارجه اردن در دیدار با رئیس جمهور سوریه، پیام ملک عبدالله پادشاه اردن را به وی ابلاغ کرد.

به گزارش روسیا الیوم، ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن امروز یکشنبه در دمشق پایتخت سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و پیام شفاهی عبدالله دوم پادشاه اردن را به وی ابلاغ کرد.

وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد: محتوا و مضمون این پیام شفاهی درباره تلاش برای حل بحران سوریه و بررسی تمامی پیامد‌های آن و همچنین تعدادی از مسائل دوجانبه و اوضاع منطقه بوده است.

الصفدی در سفر رسمی امروز خود به دمشق افزون بر دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه، قرار است با بسام الصباغ وزیر امور خارجه سوریه نیز دیدار و گفتگو کند.

گفتنی است ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن روز سوم اکتبر طی تماسی تلفنی با فیصل المقداد معاون رئیس جمهور سوریه با یکدیگر در خصوص روابط دوجانبه و تشدید تنش‌های خطرناک در منطقه رایزنی کردند.

دو طرف درباره تلاش‌ها برای دستیابی به راه‌حل سیاسی برای بحران سوریه به‌گونه‌ای که وحدت و انسجام این کشور را حفظ و امنیت و ثبات کامل را به آن بازگرداند و همچنین شرایط بازگشت داوطلبانه آوارگان را نیز فراهم کند؛ بحث و تبادل نظر کردند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید