سیاسی ۱۴۰۳/۰۷/۱۶

شهریار حیدری، نماینده ادوار مجلس:

ایران در عملیات وعده صادق، ۲۰۰ موشک شلیک کرد؛ اما همزمان می‌تواند با 1000 موشک اسرائیل را هدف قرار دهد

رژیم صهیونیستی نیز باید بداند که اگر این بار با ۲۰۰ موشک هدف قرار گرفته است، هم زمان می تواند با بیش از هزار موشک مورد هدف جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

ایران در عملیات وعده صادق، ۲۰۰ موشک شلیک کرد؛ اما همزمان می‌تواند با 1000 موشک اسرائیل را هدف قرار دهد

شهریار حیدری نماینده ادوار مجلس با اشاره به عملیات درخشان وعده صادق ۲ علیه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: در وهله اول باید این پیروزی را به ملت ایران و نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران تبریک گفت. سالهاست رژیم صهیونیستی اقدام به رویکرد نظامی با هدف تسلط بر خاورمیانه داشته است. این رژیم از پشتیبانی غرب به ویژه آمریکا نیز برخوردار است. مجهزترین سلاح های متعارف و غیرمتعارف در اختیار این رژیم قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: به پشتوانه سلاح هایی که در اختیار دارد دائما به ملت فسلطین ظلم کرده و مردم این سرزمین را آواره کرده است. کشورهای همسایه سرزمین های اشغالی یعنی لبنان و سوریه نیز از آتش جنایت های این رژیم در امان نیستند. تنها گروه‌هایی که در مقابل جنایت های این رژیم ایستاده اند، حزب الله لبنان و جریان مقاومت در درون سرزمین های اشغالی است. تنها امید این ملت های ستمدیده بعد از خدا به جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز با الهام از احکام اسلامی همواره از ملت های مظلوم و ستمدیده حمایت کرده است. از سوی دیگر توجه رژیم صهیونیستی بر نظام جمهوری اسلامی ایران معطوف است و تاکنون ترورهایی را انجام داده است. با توجه به ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران و حمله به پایگاه های حزب الله و ترور سران نظامی ما در سوریه و لبنان ضرورت داشت که یک پاسخ کوبنده و قاطع به این رژیم داده شود. خیلی از کشورها حتی کشورهای منطقه نیز باور نمی کردند که جمهوری اسلامی ایران چنین پاسخ قاطعی را به این رژیم دهد.

وی در پایان بیان کرد: کشورهای غربی منافع زیادی در منطقه ما دارند، اما باید بدانند چنانچه بخواهند اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، منافع کشورها به ویژه آمریکا در منطقه خاورمیانه به خطر خواهد افتاد. همه منافع آمریکا در آسیا و خاورمیانه در تیر راس موشکی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. اگر بخواهند با هم دستی رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، قطع به یقین تمام منافع آن ها در منطقه به خطر خواهد افتاد و جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع تری به آنان خواهد داد. رژیم صهیونیستی نیز باید بداند که اگر این بار با ۲۰۰ موشک هدف قرار گرفته است، هم زمان می تواند با بیش از هزار موشک مورد هدف جمهوری اسلامی قرار بگیرد.
ایران در عملیات وعده صادق ۲ اخلاق جنگی را رعایت کرد

همچنین بر اساس آنچه ایسنا نوشته است، محمدصالح جوکار، درباره عملیات وعده صادق ۲ و تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ بعد از برنامه ریزی ها و ارزیابی اهداف دشمن انجام گرفت. این عملیات خواسته مردم ایران و منطقه بود و رهبر معظم انقلاب نیز به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی و نقض حاکمیت کشور خواستار پاسخی محکم به اسرائیل بودند.

وی افزود: قطعا اقدام اسرائیل در به شهادت رساندن مهمان رسمی کشورمان که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهورمان آمده بود، نقض قوانین بین المللی بود و مطابق همین قوانین، حق مشروع پاسخ متقابل برای کشورمان وجود داشت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی تنها بخش کوچکی از قدرت دفاعی و نظامی ایران اسلامی بود. به فضل الهی تا ۹۰ درصد از اهداف کشورمان نیز در این حمله محقق شد. نکته قابل توجه در این حمله این موضوع بود که جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی به اسرائیل، مردم را مورد هدف قرار نداد بلکه پایگاه های نظامی و مکان هایی که از آنجا به کشورهای منطقه حمله می‌شد، مورد حمله موشکی ایران قرار گرفت.

جوکار در پایان گفت: بنابراین جمهوری اسلامی ایران همواره اخلاق را در جنگ رعایت کرده است اما رژیم صهیونیستی اگر بخواهد غلط دیگری کند و دست به جنایت جدیدی بزند قطعا با پاسخ کوبنده تری از سوی جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید