سیاسی ۱۴۰۳/۰۶/۳۱

مسعود پزشکیان رئیس جمهور روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح:

امروز هیچ اهریمنی جرأت حمله به خاک ما را ندارد

رئیس‌جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

امروز هیچ اهریمنی جرأت حمله به خاک ما را ندارد

به گزارش اصلاحات نیوز؛ مسعود پزشکیان رئیس جمهور روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی شهیدان بزرگ و گمنامی است که خون پاک خود را برای بقای انقلاب اسلامی در جای جای این سرزمین فدای ملت عزیز و سرافراز کشور عزیزمان کردند؛ بر آنها درود می‌فرستیم.

بخش های مهمی از سخنان پزشکیان را در ادامه می خوانید:

امروز هفته دفاع مقدس و هفته وحدت است. الگویی که توانست با وحدت نیروهای نظامی، مردمی و همه مردم عزیز کشورمان، دست به دست هم تجاوز ناجوانمردانه کشورهای استعمارگر را که برای نابودی انقلاب طراحی شده بود را به ناامیدی تبدیل کند.
حضور نیروهای مسلح زمینی، هوایی و دریایی و سپاه قدرتمند و همه کسانی که می‌توانستند از کشور دفاع کنند به میدان آمدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیافتد این نماد وحدت است.
تمام دنیا آمدند و تلاش کردند که ایران نتواند به انقلاب خود ادامه دهد اما حضور مردم و نیروهای مردم و ارتش قهرمان و سپاه مقتدر باعث شد که آنها نتوانند یک وجب از خاک ایران را بگیرند.
امروز قدرت دفاعی ایران ما، توان بازدارندگی‌اش چنان رشد کرده که هیچ اهریمنی جسارت اینکه بخواهد به خاک عزیزمان تجاوز کند در ذهنش هم نمی‌گنجد.
امروز با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی، می‌توانیم منطقه خود را در صلح و امنیت نگه داریم و عزت و سربلندی‌مان را به رخ جهانیان بکشیم.
با همین اتحاد، می‌توانیم اسرائیل غاصب، خونخوار و جنایتکار را که به زن و مرد و کودک رحم نمی‌کند، به جای خود بنشانیم. اگر وحدت داشته باشیم و دست در دست هم دهیم، اسرائیل قادر نخواهد بود جنایت‌هایش را ادامه دهد.
به وجود شما عزیزان افتخار می‌کنم و رهبر عزیز انقلاب با تدابیر حکیمانه و نگرش عمیق خود باعث عزت و سربلندی ملت ما است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید