نفت و پتروشیمی ۱۴۰۳/۰۵/۲۸

افزایش صادرات نفت عراق به امریکا در هفته گذشته

اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد صادرات نفت عراق به امریکا در هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن، 51 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

افزایش صادرات نفت عراق به امریکا در هفته گذشته

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از شفق نیوز، اداره اطلاعات انرژی امریکا از افزایش صادرات نفت عراق به امریکا در هفته گذشته خبر داد.

این اداره در گزارشی اعلام کرد میانگین واردات نفت خام امریکا در هفته گذشته، از ۹ کشور اصلی صادرکننده به این کشور، به روزانه ۵ میلیون و ۶۲۳ هزار بشکه رسیده که در مقایسه با هفته پیش از آن با روزانه ۴ میلیون و ۱۹۸ هزار بشکه، روزانه یک میلیون و ۴۲۵ هزار بشکه افزایش یافته است.

اداره مذکور افزود عراق در هفته گذشته روزانه ۱۹۴ هزار بشکه نفت به امریکا صادر کرده که در مقایسه با هفته پیش از آن با روزانه ۱۴۳ هزار بشکه، روزانه ۵۱ هزار بشکه افزایش داشته است.

بر اساس گزارش اداره اطلاعات انرژی امریکا، بیشترین میزان واردات نفت این کشور طی هفته گذشته به ترتیب از کانادا به طور میانگین روزانه ۳ میلیون و ۷۶۵ هزار بشکه، مکزیک ۷۱۴ هزار بشکه، برزیل ۴۲۸ هزار بشکه و عربستان ۱۸۳ هزار بشکه بوده است.

این کشور همچنین در هفته گذشته به طور میانگین روزانه ۱۳۷ هزار بشکه از اکوادور، ۱۰۹ هزار بشکه از نیجریه، ۷۱ هزار بشکه از کلمبیا و ۲ هزار بشکه از لیبی نفت وارد کرده است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید