سیاسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۳

انتقاد تند دستیار رئیسی از اظهارات جنجالی علم‌الهدی: هر مسئولی خلاف همدلی مردم حرف بزند یا خائن است یا جاهل!

دستیار رئیس دولت سیزدهم تاکید کرد: بعد از اتمام حجت رهبر انقلاب، هر مسئول و گروهی خلاف همدلی مردم حرف بزند یا عمل کند،یا خائن است یا جاهل! معنای سیاست قطعی نظام همین است.

انتقاد تند دستیار رئیسی از اظهارات جنجالی علم‌الهدی: هر مسئولی خلاف همدلی مردم حرف بزند یا خائن است یا جاهل!

به گزارش اصلاحات نیوز؛ سکینه سادات پاد، دستیار رئیس دولت سیزدهم در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در واکنش به اظهارات اخیر علم الهدی امام جمعه مشهد، در توییتر نوشت:

از تعریف‌های سلیقه‌ای مردم دست برداریم.

مردم یعنی تک‌تک آحاد جامعه‌ای که می‌توانند محال را ممکن کنند.

بیشتر بخوانید:

علم الهدی: در اسلام، مراد از اکثریت، اکثریت متدین و متعبد است نه اکثریت عاصی و متمرد 

بعد از اتمام حجت رهبر انقلاب، هر مسئول و گروهی خلاف همدلی مردم حرف بزند یا عمل کند،یا خائن است یا جاهل! معنای سیاست قطعی نظام همین است.

همه موظف به مراقبتیم.

گفتنی است، علم الهدی اخیرا در اظهاراتی گفته بود؛« عده‌ای می‌گویند تنها ۴۱ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و ۵۹ درصد دیگر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نکردند، بنابراین نمایندگانی که انتخاب شدند، مورد تأیید و پذیرش اکثریت نیستند و کاری که این افراد در برنامه‌ریزی‌های کشور انجام دهند برخلاف خواسته و نظر اکثریت جامعه است. در اسلام اکثریت به خودی خود مورد پذیرش قرار ندارد و فقط در جایی که رجحان ثبوتی در خصوص موضوعی مشخص نبوده یا مردد باشد از باب تشخیص رجحان اثباتی به اکثریت مراجعه می‌شود. در این میان مراد از اکثریت، اکثریت متدین و متعبد است نه اکثریت عاصی و متمرد؛ بنابراین برای اکثریتی که به دستور و فرمان رهبری در خصوص شرکت در انتخابات عمل نکردند، در مقابلِ رجحان اثباتی اقلیت جایگاهی وجود ندارد.»

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید