سیاسی ۱۴۰۳/۰۳/۰۶

موسی غضنفرآبادی رئیس فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم شد

در جریان برگزاری نشست صبح امروز(یکشنبه) فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم، موسی غضنفرآبادی با رای اعضا برای یک سال به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد.

موسی غضنفرآبادی رئیس فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم شد

نشست فراکسیون انقلاب اسلامی در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور بیش از ۱۷۸ منتخب آغاز شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز یکشنبه( ۶ خردادماه) گفت: نشست فراکسیون انقلاب اسلامی از دقایقی قبل با حضور منتخبان دوره دوازدهم مجلس آغاز شد، تاکنون ۱۷۸ نماینده منتخب در این نشست حاضر شدند و امکان افزایش تعداد نمایندگان در نشست فراکسیون وجود دارد.

منتخب مردم تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی درباره دستور کار نشست امروز گفت: بررسی و تطبیق آیین‌نامه و اساسنامه جدید فراکسیون و انتخاب اعضای هیات رئیسه موقت فراکسیون انقلاب به مدت یک ماه دستور کار نشست امروز است.

پیش از این قرار بود نخستین مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم، دوشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار شود که این جلسه به دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور تشکیل نشد و به تعویق افتاد.

موضوع تشکیل «فراکسیون انقلاب اسلامی» هم به چندی پیش و بعد از برگزاری جلسه هم‌اندیشی جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم برای تاسیس این فراکسیون برمی‌گردد که اکثریت اعضا به تشکیل فراکسیون واحد رای دادند و مقرر شد تا تشکیل نخستین جلسه مجمع عمومی، فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم با نام موقت «فراکسیون انقلاب اسلامی» فعالیت کند.

نصرالله پژمانفر، رضا تقی‌پور، علی خضریان، حمید رسایی، محسن زنگنه، مالک شریعتی، جلیل میرمحمدی، محمدتقی نقدعلی و مجتبی یوسفی ۹ نفر هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی هستند.

تسنیم نوشت: در جریان برگزاری نشست صبح امروز(یکشنبه) فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم، موسی غضنفرآبادی با رای اعضا برای یک سال به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد.

بر این اساس در این رای‌گیری از مجموع ۲۰۳ منتخب حاضر در جلسه، موسی غضنفرآبادی با ۱۰۲ رای در برابر سیدمحمود نبویان با ۸۴ رای، ریاست فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم را برای یک سال برعهده گرفت.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید