ارز دیجیتال ۱۴۰۱/۰۶/۱۰

سختی استخراج بیت‌کوین به اوج رسید!

امروز، سختی استخراج بیت‌کوین یا معیار سختی رقابت ماینرها برای کسب پاداش استخراج، بیشترین جهش را از ژانویه امسال داشته است. این در حالی است که رئیس جمهور پاراگوئه نیز لایحه استخراج بیت‌کوین را در این کشور رد کرده است.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ شاخص‌های اندازه گیری سختی استخراج بیت‌کوین، ۹٫۲۶ درصد جهش را ثبت کرده‌اند. این شاخص به ۳۰٫۹۸ T رسید که به بالاترین حد خود یعنی ۳۱٫۲۵ T در حال نزدیک شدن است. گفتنی است این عدد در ماه‌می امسال محقق شده‌بود.
سختی استخراج بیت‌کوین

سطح دشواری تقریباً هر دو هفته به طور خودکار تنظیم می‌شود. تا اطمینان حاصل شود که بین هر بلوک استخراج شده ۱۰ دقیقه فاصله وجود خواهد داشت. اخیراً این زمان درحدود ۹ دقیقه نوسان داشته است. باید گفت، این مقدار به بالاترین حد خود نزدیک شده‌و حاشیه سود ماینرها را در زمانی که سودآوری آ‌ن‌ها در حال کاهش است، کم‌تر کرده‌است.

در همین حال، از زمان تعدیل سختی قبلی در ۱۸ آگوست، سود استخراج بیش از ۱۵ درصد کاهش یافت زیرا قیمت بیت‌کوین نیز بیش از ۱۵ درصد کاهش را تجربه کرد. Hashrate یا قدرت محاسباتی شبکه بیت‌کوین در همان بازه زمانی نیز جهش کرد. گفتنی است در هفته گذشته همچنین، ماینرها موجودی خالص بیت‌کوین خود را افزایش دادند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید