ورزشی ۱۴۰۳/۰۴/۱۸

چه کسی برای پرسپولیس بازیکن می‌گیرد؟

چه کسی پرسپولیس را برای این فصل خواهد بست؟ گاریدوی تازه‌وارد یا درویش و بادامکی؟

چه کسی برای پرسپولیس بازیکن می‌گیرد؟

یکی از مشکلاتی که پرسپولیس این فصل خواهد داشت قطعا جذب بازیکن خواهد بود. گاریدوی تازه‌وارد آشنایی چندانی با بازیکنان ایرانی ندارد و قطعا نمی‌تواند نظر خاصی برای جذب بازیکن اعمال کند.

او امروز در کنفرانس مطبوعاتی هم در جواب یکی از خبرنگاران در مورد این که آیا بازیکنی از اسپانیا خواهد آورد یا نه گفت که وظیفه جذب بازیکن با درویش و بادامکی است و او به آنها اعتماد کامل دارد.

این صحبت گاریدو نشان می‌دهد که احتمالا در بستن تیم دخالتی نخواهد کرد و مسئولیت این کار با مدیرعامل و مدیر ورزشی پرسپولیس خواهد بود. این مساله این سوال را به وجود خواهد آورد که در صورت نتیجه نگرفتن پرسپولیس هواداران باید از سرمربی این تیم انتقاد کنند یا از مدیرعامل که تیم را بسته است. البته به گفته مدیرعامل بستن تیم با مشورت با سرمربی انجام خواهد شد.

درویش در مورد روند بستن تیم گفته است:« ما قبل از این که خدمت آقای گاریدو برسیم چندین بازیکن را زیرنظر داشتیم و با آنها صحبت کردیم. از دیروز هم بازیکنان را به ایشان معرفی کردیم و چندنفری را هم خود ایشان معرفی کردند. من فکر نمی‌کردم گاریدو اینقدر با بازیکنان و لیگ ایران آشنا باشد و تعدادی را که به آنها برای ترمیم احتیاج داشت معرفی کرد. با هماهنگی با ایشان سعی می‌کنیم نقاط ضعف خود را با بازیکنان مستعد ترمیم کنیم.»

به نظر می‌رسد صحبت‌های درویش در ادامه صحبت‌های گاریدو برای این بوده که نشان دهد سرمربی اسپانیایی هم در بستن تیم اعمال نظر کرده و همه مسئولیت با مدیرعامل باشگاه نیست!

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید