ارز دیجیتال ۱۴۰۳/۰۳/۱۷

همستر کمبات چطور قیمت نات کوین را بالا کشید؟

ارزش بازار نات کوین در حال حاضر به 2.03 میلیارد دلار رسیده است و به رتبه 57 برترین ارزهای دیجیتال در بازار دست یافته است.

همستر کمبات چطور قیمت نات کوین را بالا کشید؟

ارز دیجیتال نات کوین (NOT) از زمان عرضه خود توجه زیادی را به خود جلب کرده و به طور مداوم در رتبه‌های نخست فهرست ارزهای دیجیتال پرطرفدار و ترند در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) قرار داشته است.

به گزارش رکنا، اکنون این ارز دیجیتال با رشد چشمگیر اخیر خود توانسته نظر فعالان بازار را بیش از پیش به خود معطوف کند.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت نات کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۲ درصد افزایش یافته و اکنون در محدوده قیمتی ۰.۰۱۹۷ دلار معامله می‌شود.

این کوین مبتنی بر تلگرام ( مانند همستر کمبت) صبح امروز اوج قیمتی تاریخی جدیدی را به ثبت رساند و رکورد جدید ۰.۰۲۰۸۸ دلاری را از آن خود کرد، هرچند که حدود ۸ درصد از اوج آن کاهش یافته است.

ارزش بازار نات کوین در حال حاضر به ۲.۰۳ میلیارد دلار رسیده است و به رتبه ۵۷ برترین ارزهای دیجیتال در بازار دست یافته است.

گفتنی است که نات کوین در هفته گذشته رشد خیره‌کننده ۲۹۲ درصدی را تجربه کرده که نشان‌دهنده افزایش چشمگیر علاقه سرمایه‌گذاران و فعالیت بازار است.

قیمت این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۰۰۴۹ تا ۰.۰۲ دلار در نوسان بوده است.

گفتنی است که حجم معاملات این توکن در ۲۴ ساعت اخیر نیز با ۲.۰۷ میلیارد دلار در رتبه ششم بازار قرار دارد و رشد ۲۷۰ درصدی نسبت به روز قبل را نشان می‌دهد.

Hamster با نماد اختصاری HAM یک ارز دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴.۶ میلیون دلار، در رتبه ۱۴۳۲ است اما دامیننس Hamster در حال حاضر ۰ درصد است. هر واحد از Hamster در این لحظه قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار دارد.

به گزارش کوین رپابلیک (The Coin Republic)، شاخص‌های مشارکت اجتماعی نات کوین رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهند. شاخص دامیننس اجتماعی این ارز دیجیتال از ۴۰ درصد به ۵۶ درصد و شاخص حجم اجتماعی آن از ۱۶۴ به ۲۸۹ در یک روز افزایش یافته است.

این معیارها بیانگر افزایش فعالیت جامعه کاربری، محبوبیت و تقاضا برای خرید نات کوین هستند. افزایش در این شاخص‌ها نشان‌دهنده مشارکت فزاینده جامعه کاربران است که می‌تواند منجر به افزایش تقاضا بیشتر برای نات کوین شود.

نات کوین با رشد چشمگیر اخیر خود، نشانه‌های مثبتی از جمله افزایش محبوبیت در میان کاربران، بهبود شاخص‌های اجتماعی و سیگنال‌های تکنیکال صعودی را از خود بروز داده است.

رشد بیش از ۱۵۰ درصدی قیمت در هفته گذشته و امکان صعود تا محدوده ۰.۱ دلار، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را برای سرمایه‌گذاران ترسیم می‌کند.

اگرچه این ارز دیجیتال در کوتاه مدت ممکن است دستخوش اصلاح قیمت شود، اما در میان مدت و بلندمدت پتانسیل خوبی برای رشد دارد.

اقدامات جبرانی صرافی بای‌بیت نیز می‌تواند به حفظ اعتماد کاربران و ثبات بازار کمک بیشتری کند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید