ورزشی ۱۴۰۳/۰۳/۲۴

سفیدشویی عجیب نماینده مجلس برای صداوسیما در پرونده فساد در فوتبال!

علی خضریان نماینده مجلس به شکل عجیبی در پرونده فساد در فوتبال صداوسیما را سفیدشویی کرد.

سفیدشویی عجیب نماینده مجلس برای صداوسیما در پرونده فساد در فوتبال!

روزنامه اعتماد نوشت: در روزهای گذشته و در میان رونق گرفتن بازار شایعات پیرامون پرونده فساد در فوتبال چندین و چند بار اسم چند برنامه تلویزیونی و مجری معروف میان متهمان پرونده‌های فساد در فوتبال به گوش رسید.

در همان روزهای ابتدایی در روزنامه اعتماد در یادداشتی نوشتیم که احتمالا مافیا می‌خواهند با شلوغ کردن فضا و مطرح کردن اسامی زیاد نام خودشان را گم و گور کنند. با این حال هرگز مثل آنچه علی خضریان نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی دوشنبه شب انجام داد، اقدام به سفیدشویی هیچ شخصی نکردیم. کاری که نماینده مجلس با قدرت در برنامه دوشنبه شب انجام داد.

خضریان در مورد مطرح شدن نام برنامه‌های تلویزیونی و مجریان معروف در پرونده فساد گفت: «جا دارد تشکر کنم از رسانه ملی که این موضوع را رها نکرده است. این مبارزه با فساد وقتی آزاد می‌شود اتهامات به سوی رسانه ملی هم می‌آید. این هوچی‌گری‌هایی که بعضی‌ها انجام می‌دهند و توپی را به سمت رسانه ملی شوت می‌کنند اما در چرخشی ۳۶۰ درجه به خودشان برخورد خواهد کرد. معلوم می‌شود کسانی که به فساد آلوده هستند. انتظار ما این است که رسانه ملی محکم بایستد. همراهی دستگاه‌های مسوول هم با رسانه ملی است. ممکن است شما هم تحت اتهام قرار بگیرید. [ اما نگران نباشید] این اتفاق‌ها هست ولی آنجایی که باید قضاوت شود دقیق است و عیار همه مشخص خواهد شد.»

خضریان درحالی به صورت کامل صداوسیما را از هرگونه فسادی در زمینه فوتبال مبرا می‌داند که خودش می‌گوید نهادهای ناظری هستند و آنها باید درنهایت قضاوت کنند. در حال حاضر ما هیچ اتهامی به صداوسیما در این زمینه وارد نمی‌کنیم اما این حجم از سفیدشویی سازمان هم بسیار عجیب است! کما اینکه یادمان نرفته یکی از افراد به‌ شدت درگیر در پرونده‌های تخلف فوتبال در چند سال گذشته از میان همین مجریان محترم سر برآورد. خضریان، نمایندگان مجلس و حتی مدیران ارشد صداوسیما باید بدانند که تفکر «پاک بودن کامل صداوسیما» بسیار خطرناک است و باعث می‌شود خود مراقبتی فراموش شود. آن وقت است که یک روز یک مدیر ارشد متوجه می‌شود فساد تا پشت در اتاقش رسیده و او خواب بوده!

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید