سیاسی ۱۴۰۳/۰۴/۰۳

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس:

به پزشکیان توصیه می‌کنم تحت تاثیر لجن پراکنی کاندیدای اجاره‌ای پوششی موقتی قرار نگیرد/ 85 میلیون ایرانی گروگان یک هسته کوچک افراطی تمامیت‌خواه و نفودی و بازمانده از حزب توده و انجمن حجتیه هستند

یک نماینده ادوار مجلس با اشاره به مناظرات انتخاباتی به اصلاحات نیوز می گوید: به آقای پزشکیان توصیه می‌کنم تحت تاثیر لجن پراکنی کاندیداهای اجاره ای پوششی موقتی قرار نگیرد. کاندیداهای پوششی موقتی اصلا ماموریتشان لجن پراکنی است و ماهیتشان برای مردم مشخص شده.

به پزشکیان توصیه می‌کنم تحت تاثیر لجن پراکنی کاندیدای اجاره‌ای پوششی موقتی قرار نگیرد/ 85 میلیون ایرانی گروگان یک هسته کوچک افراطی تمامیت‌خواه و نفودی و بازمانده از حزب توده و انجمن حجتیه هستند

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس در گفتگو با اصلاحات نیوز با اشاره به روند مناظرات ریاست جمهوری می‌گوید: آقای پزشکیان گرچه خودشان فردی استاد و دکتر است و قطعا مسائل روانشناختی و جنگ روانی را بهتر می‌داند، اما توصیه می‌کنم تحت تاثیر لجن پراکنی کاندیداهای اجاره ای پوششی موقتی قرار نگیرد. کاندیداهای پوششی موقتی اصلا ماموریتشان لجن پراکنی است و ماهیتشان برای مردم مشخص شده.

او ادامه می‌دهد: آقای زاکانی در فک و فامیل و دوستان خودش یک استمزاجی کند و ببیند چقدر ایجاد نفرت و انزجار کرده است، حتی نمی‌گویم مردم تهران که می‌دانم نتیجه ناامید کننده ای می‌گیرد. مردم با قیافه تهوع آور از زاکانی صحبت می‌کنند و بعد از آن قاضی زاده‌‌هاشمی.

به آقای پزشکیان توصیه می‌کنم تحت تاثیر لجن پراکنی کاندیداهای اجاره ای پوششی موقتی قرار نگیرد. کاندیداهای پوششی موقتی اصلا ماموریتشان لجن پراکنی است و ماهیتشان برای مردم مشخص شده.

جعفرزاده با اشاره به سخنان زاکانی خطاب به پزشکیان که گفته بود نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی، گفت: بالاخره شورای نگهبان، وزارت کشور و دستگاه های امنیتی باید این مرد را فراخوان دهند، از او بپرسند که تو در تلویزیون شائبه ای را ایجاد کردی که شایعه مهندسی انتخابات و انتخابات تشریفاتی را تقویت می‌کند و از بابت این موضوع خسارت بزرگ به نظام زدی. زاکانی باید بازخواست شود تا بداند هیچ حاشیه امنی ندارد.

زاکانی خطاب به پزشکیان که گفته بود «نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی»! شورای نگهبان، وزارت کشور و دستگاه های امنیتی باید این مرد را فراخوان دهند، از او بپرسند که تو در تلویزیون شائبه ای را ایجاد کردی که شایعه مهندسی انتخابات و انتخابات تشریفاتی را تقویت می‌کند و از بابت این موضوع خسارت بزرگ به نظام زدی. زاکانی باید بازخواست شود تا بداند هیچ حاشیه امنی ندارد. من همیشه از دستگاه های امنیتی خواستم سوابق آقای زاکانی و تندروها را به عنوان عاملین نفوذ تحت نظر داشته باشد و بررسی کند.

جعفرزاده ادامه داد: من همیشه از دستگاه های امنیتی خواستم سوابق آقای زاکانی و تندروها را به عنوان عاملین نفوذ تحت نظر داشته باشد و بررسی کند. چرا که هیچ آدمی که دلش برای انقلاب و کشور بسوزد و یا حتی تابع حداقلی ولایت فقیه باشد، این چنین به آرمان و ارزش های انقلاب و ارزش های اسلامی خدشه وارد نمی‌کند. مگر همین چندروز قبل نبود که رهبری فرمودند لجن پراکنی ممنوع؟ من همواره به این افراد مشکوک بودم، هستم و خواهم بود.

وقتی افشاگری پورمحمدی علیه جلیلی را شنیدم اصلا تعجب نکردم چراکه به کررات گفته ایم ۸۵ میلیون ایرانی گروگان یک هسته کوچک افراطی تمامیت خواه و نفودی و بازمانده از حزب توده و انجمن حجتیه هستند. شورای نگهبان اگر دوست دارد مشارکت مردم افزایش پیدا کند، دلایل رد صلاحیت یک تعداد از افراد بسیار امین مردم مانند آقای لاریجانی و جهانگیری را برای مردم شفاف کند و همچنین دلیل تایید صلاحیت عده ای مانند آقای زاکانی با تجدید فراش های متعدد و… یا همین آقای قاضی زاده هاشمی را توضیح دهند. یک بنیاد شهید که ۴۰ سال به خاندان شهدا خدمت کرده، با ریاست قاضی زاده نابود شده است.

او در ادامه می‌گوید: من وقتی افشاگری پورمحمدی علیه جلیلی را شنیدم اصلا تعجب نکردم چراکه به کررات گفته ایم ۸۵ میلیون ایرانی گروگان یک هسته کوچک افراطی تمامیت خواه و نفودی و بازمانده از حزب توده و انجمن حجتیه هستند. شورای نگهبان اگر دوست دارد مشارکت مردم افزایش پیدا کند، دلایل رد صلاحیت یک تعداد از افراد بسیار امین مردم مانند آقای لاریجانی و جهانگیری را برای مردم شفاف کند و همچنین دلیل تایید صلاحیت عده ای مانند آقای زاکانی با تجدید فراش های متعدد و… یا همین آقای قاضی زاده هاشمی را توضیح دهند. یک بنیاد شهید که ۴۰ سال به خاندان شهدا خدمت کرده، با ریاست قاضی زاده نابود شده است.

جعفرزاده با توصیه به مصطفی پورمحمدی گفت: پورمحمدی ضمن اینکه انسان شایسته ای است، اما در نظر سنجی ها آراء پایینی دارد. اگر او می‌خواهد آبرومندانه شکست بخورد، مستلزم این است که کمی شفاف تر مسائل را بیان کند. بدنه آرا کاندیداها باهم متفاوت است، مثلا اگر جلیلی کنار رود، طرفدارهایش به قالیباف رای نمی‌دهند. قالیباف کنار رود طرفدارهایش به پزشکیان رای می‌دهند چون تکنوکرات هستند. اگر پورمحمدی کنار برود ممکن است طرفدارانش اصلا پای صندوق نروند، ممکن است بخشی از آنها به پزشکیان رای دهند و برخی دیگر اصلا پای صندوق حاضر نشوند. قاضی زاده هاشمی بماند یا برود فرقی ندارد و نهایتا خانواده اش به او رای می‌دهند.

انتهای پیام/

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید