بازرگانی ۱۴۰۳/۰۳/۰۱

چگونه مکمل بدنسازی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اگر به‌دنبال خرید مکمل ورزشی و مصرف آن در برنامه بدنسازی خود هستید، باید بدانید که کدام مکمل‌ها فیک و کدام یک اورجینال هستند. بررسی موارد مختلفی مانند طعم و رنگ و کیفیت بسته‌بندی در این کار به شما کمک می‌کنند.

چگونه مکمل بدنسازی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم؟

درصورتی‌که به‌دنبال خرید مکمل‌های بدنسازی هستید، باید بدانید که نکات فوق‌العاده مهمی برای این کار وجود دارند؛ یکی از مهم‌ترین این نکات خرید محصولات اورجینال است. شما هرگز نباید سراغ خرید محصولات فیک یا همان تقلبی بروید.
به‌دلیل موفقیت شرکت‌های بزرگ تولیدکننده مکمل‌های بندسازی، فروشندگان زیادی نسبت به تولید محصولات تقلبی و فروش آن به‌عنوان اصلی اقدام کرده‌اند. برای جلوگیری از آسیب به بدن خود بهتر است نکاتی که به شما در پیدا کردن محصولات اورجینال کمک می‌کنند توجه کنید. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب این نکات را باهم بررسی کنیم.
مزایای مصرف مکمل‌های اورجینال
باید گفت که نمونه‌های بسیار زیادی از مکمل‌های بدنسازی در بازار وجود دارند. شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی این مکمل‌ها را تولید می‌کنند. به‌دلیل بازار داغی که این محصولات دارند، برخی از شرکت‌های کوچک و نامعتبر برای کسب سود نمونه‌های تقلبی این محصولات را تولید می‌کنند.
درصورتی‌که دیدی محصولی قیمت بسیار کمتری نسبت به نمونه‌های اصلی دارد، باید به اورجینال بودن آن شک کنید. مهم‌ترین مزایای که در خرید محصولات اورجینال وجود دارند شامل بیشترین تأثیر در بدن، طعم و عطر خوب، عدم آسیب رساندن به بدن و تأثیرگذاری طولانی‌مدت می‌شوند.
روش‌هایی برای تشخیص مکمل فیک از اورجینال

برای اینکه بتوانید به‌طور کامل از مکمل‌ها برای تأمین انرژی مورد نیاز در بدنسازی استفاده کنید، باید مدل‌های اصلی و اورجینال را بخرید. برای تشخیص نمونه‌های فیک از مدل‌های اورجینال باید نکات زیر را بررسی کنید.
بررسی بارکد محصول
یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که می‌تواند به شما در پیدا کردن نمونه‌های اصلی و اورجینال مکمل‌های ورزشی کمک کند، بارکدهایی هستند که برای این محصولات تعبیه می‌شوند. بارکد در واقع همان شناسنامه محصولات مختلف بوده و با بررسی آن قطعا قادر به پی ‌بردن در اطلاعات محصول خواهید بود.
بارکد علاوه‌بر داشتن یک تصویر برای اسکن، دارای کدی مخصوص نیز هست. شما باید این کد را در وب‌سایت رسمی شرکت تولیدکننده جستجو کنید. سپس نتایجی که برای شما می‌آیند نشان‌دهنده اصل یا فیک بودن این محصول هستند.
لیبل اصالت روی بسته‌بندی
ترفند دیگری که شما را برای پیدا کردن نمونه‌های اورجینال از مکمل‌های بدنسازی کمک می‌کند، بررسی لیبل اصالتی است که روی بسته‌بندی قرار گرفته است. باید گفت که سازمان غذا و دارو قانونی را تصویب کرده که تمامی محصولات غذایی و بهداشتی پس‌از ورود به کشور لیبل اصالت دریافت کنند.
این‌گونه محصولاتی که از این لیبل برخوردار نیستند توانایی بررسی اصالت و کیفیت را ندارند. می‌توانید این لیبل را تراشیده و کدی که روی آن وجود دارد را در سامانه TTAC وارد کنید. پس‌از وارد کردن کد سامانه اصالت کالا را برای شما بررسی می‌کند.
کنترل درپوش محصول
علاوه‌بر روش‌های بالا، می‌توانید با مشاهده موارد مختلف در بسته‌بندی محصول، نکات زیادی را دررابطه‌با اورجینال یا فیک بودن آن به‌دست بیاورید. درپوش‌های مختلفی برای بسته‌بندی این محصولات به‌کار می‌روند. این درپوش‌ها معمولا از جنس آلومینیوم بوده و از ورود هوا و اکسیژن به داخل محصول و فساد آن جلوگیری می‌کنند.
اگر درپوش ساده، شل یا بی‌کیفیت باشد، قطعا محصول تقلبی است. محصولات اصلی از درپوش‌های باکیفیت و محکمی بهره می‌برند که علاوه‌بر داشتن لوگوی شرکت، در قسمت زیرین خود از پوشش پنبه استفاده می‌کنند.
بررسی هولوگرام چاپ شده روی بسته‌بندی
برندها و شرکت‌های بزرگ از ترفندهای مختلفی برای کپی ‌نکردن محصولات خود استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین این روش‌ها استفاده از هولوگرام روی بسته‌بندی محصول است. هولوگرام نوعی برچسب با کاغذهای مخصوص است که چسب آن مقاومتی بالا داشته و هرگز کنده نمی‌شود.
درصورت خدشه‌دار شدن هولوگرام باید به کیفیت محصول شک داشته باشید. ازطرف‌دیگر هولوگرام باید تصاویر خاصی را درون خود داشته باشد که غیرقابل کپی بوده و به‌راحتی زیر نور قابل ‌مشاهده باشند. درصورت ساده ‌بودن هولوگرام باید به اورجینال بودن مکمل شک ببرید.
کیفیت بسته‌بندی مکمل
همیشه بسته‌بندی بیشترین تأثیر را در کیفیت محصول و اورجینال بودن آن دارد. درصورتی‌که محصولی از کیفیت بالا برخوردار باشد، قطعا بسته‌بندی آن نیز مرتب بوده و از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. درصورتی‌که محصولی اورجینال بوده و در شرکت‌های تقلبی تولید نشده باشد، علاوه‌بر بالابودن کیفیت کاغذ و چسب به‌کار رفته در آن، غلط‌های املایی وجود نداشته و فونت‌های عجیب‌وغریب و لوگوهای اشتباه نیز در آن به‌کار نرفته‌اند.
بررسی طعم، رنگ و بو محصول
آخرین نکته‌ای که می‌تواند شما را در تشخیص محصول فیک از اورجینال کمک کند، بررسی طعم، رنگ و بوی محصول است. همه ما این را می‌دانیم که مکمل‌های مختلف دارای بوهای خاصی هستند. البته در برندهای مختلف ممکن است طعم‌های گوناگونی از آن‌ها تولید شود.
اما اگر مکملی به‌سختی در آب حل شد، بوی تندی داشت، طعم آن بد بود و بافت یکنواختی نداشت باید به کیفیت تولیدی آن شک ببرید. مکمل‌های اصلی به‌راحتی در آب حل شده و بافتی یک دست دارند. برای این کار می‌توانید از یک فرد باتجربه در این زمینه نیز کمک بگیرید.
از کجا مکمل بدنسازی اورجینال بخریم؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که در خرید مکمل اورجینال اهمیت دارد، مراجعه به فروشگاه معتبر است. بسیاری از فروشگاه‌ها از قصد مکمل‌های تقلبی را با قیمت بالا به مشتریان می‌فروشند تا سود زیادی کسب کنند؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید مکمل ورزشی به دیجی‌کالا مراجعه کنید.
فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انواع مدل‌ها و برندهای مکمل ورزشی را برای شما موجود کرده تا بتوانید به‌راحتی نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. قیمت این محصولات در دیجی‌کالا مناسب بوده و از معتبرترین واردکنندگان تهیه شده اند.
جمع‌بندی
شاید با خودتان فکر کنید که چگونه می‌توان مکمل‌های اورجینال را از نمونه‌های فیک و بی‌کیفیت تشخیص داد. در پاسخ باید گفت که مکمل‌های اصلی ویژگی‌هایی دارند که در نسخه‌های تقلبی دیده نمی‌شوند. استفاده از بسته‌بندی باکیفیت، پوشش در محکم و پنبه‌ای و طعم و بوی مناسب از مهم‌ترین این ویژگی‌ها هستند.
علاوه‌بر این موارد شما قادر هستید با بررسی بارکد، هولوگرام و لیبل اصالت نیز به کیفیت و اورجینال بودن این محصول پی ببرید. در این مطلب آموزشی نکاتی که برای این کار وجود داشت را باهم بررسی کردیم تا به‌راحتی مکمل‌های اصلی را برای خود تهیه کنید. دیجی‌کالا تمامی این محصولات را در کمترین زمان برای شما ارسال می‌کند.

*این پست صرفاً یک رپورتاژ آگهی است و سایت هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید