مدیریت شهری ۱۴۰۲/۱۲/۲۲

مدیرعامل مترو برگشت و دبیر کارگروه حجاب و عفاف را برکنار کرد

رئیس شورای شهر تهران از استعفای مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خبر داد.

مدیرعامل مترو برگشت و دبیر کارگروه حجاب و عفاف را برکنار کرد

چندی پیش، گزارشی از قهر مدیرعامل مترو به دلیل دخالت‌های سردار جعفری فرمانده قرارگاه بقیه‌الله و علیرضا زاکانی، شهردار تهران در ماجرای حضور و استخدام حجاب‌بان‌ها منتشر شده بود و استخدام «حجاب‌بان‌ها» و عدم تخصیص بودجه برای جذب پرسنل و تجهیزات متخصص از دلایل قهر و عدم حضور مدیر عامل مترو عنوان شده بود.

همچنین محسن هرمزی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران در واکنش به اظهارات چمران، از کسالت مسعود درستی خبر داده و گفته بود که او سرکارش است.

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد خبر استعفای مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو نیز گفت: در مورد موضوع مدیرعامل بهره برداری باید بگویم که دیروز و امروز سرکار است، اما سرماخوردگی شدید دارد؛ حتی خود من در سفر به چین هم در چین و هم ایران در بیمارستان بستری شدم و آقای زاکانی هم زیر سرم رفتند.

هرمزی با اشاره به تحریم مسعود درستی توسط دولت کانادا گفت: البته آقای درستی جای تبریک دارد که تحریم شدند و نشان می‌دهد که درست حرکت می‌کنیم و در مورد سخنان وی در مورد عدم تخصیص منابع مالی به مترو باید بگویم که من با آقای درستی، موضوع را چک کردم و مصاحبه ایشان را هم دیدم، اما در این دوره تخصیص و منابع به خوبی بوده و سخنان مدیرعامل بهره‌برداری مترو ناظر به دوره گذشته بود است. البته صادقانه ما برای حوزه تجهیزات ثابت و متحرک و بخشی هم غیرنقدی گرفتیم و تبدیل این هزار میلیارد به نقد زمانبر است.

منبع: شهرما

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید