سیاسی ۱۴۰۳/۰۳/۱۸

علم‌الهدی: ۳۵ سال است دشمنان عین یک سگ پارس می‌کنند!

امام جمعه مشهد گفت: دشمن برنامه ریزی کرده بود که وقتی امام نیست، یا ملت اسیر و بنده و تابع اراده او بشود و یا در غیر این صورت، بتازد، بکوبد و ببرد اما ۳۵ سال است که اینها عین یک سگ بیرون از مرزهای کشور پارس می‌کنند و جرأت کوچک‌ترین جسارتی ندارند.

علم‌الهدی: ۳۵ سال است دشمنان عین یک سگ پارس می‌کنند!

احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد گفت: در مساله ۱۴ خرداد ۱۳۶۷ ما دو جریان داریم؛ یکی رحلت حضرت امام (ع) که ما همچنان ۳۵ سال برای آن عزاداریم اما در این روز هم چنین نعمت تازه‌ای به ما داده شده به نام رهبری مقام معظم رهبری که ۳۵ سال است شامل حال ما شده تا نهضت امام (ره) همچنان زنده باشد. به موازات تأثر برای از دست رفتن آن نعمت، باید شاکر این نعمت نیز باشیم.

او افزود: روزی که امام (ره) از دنیا رفت، یک سیاستمدار آمریکایی گفت خمینی (ره) از دنیا رفت اما از داخل قبر، ایرانی‌ها را رهبری و انقلابش را اداره خواهد کرد. مقام معظم رهبری نیز در همان ایام فرموده بودند کل عالم برای روزی که ایران، امام نداشته باشد، نقشه و طرح و توطئه ریخته بودند به جز خودمان.
امام جمعه مشهد بیان کرد: برادران و خواهران، به عمق و عظمت این رهبری دقت کنید؛ به عنوان نعمت تازه‌ای که پروردگار عالم به ما ملت داد. مدیریت بازدارندگی در این کشور به صورتی انجام شده که هم اندیشه مقاومت به پیش برود و هم ملت گرفتار لطمات و توطئه‌ها نشود. دشمن برنامه ریزی کرده بود که وقتی امام (ره) نیست، یا ملت اسیر و بنده و تابع اراده او بشود و یا در غیر این صورت، بتازد، بکوبد و ببرد اما ۳۵ سال است که اینها عین یک سگ بیرون از مرزهای کشور پارس می‌کنند و جرأت کوچک‌ترین جسارتی ندارند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید