نفت و پتروشیمی ۱۴۰۳/۰۷/۱۵

صادرات نفت عراق به امریکا به 152 هزار بشکه در روز رسید

اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد که میانگین صادرات نفت عراق به امریکا طی هفته گذشته به 152 هزار بشکه در روز رسیده است.

صادرات نفت عراق به امریکا به 152 هزار بشکه در روز رسید

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از میدل ایست نیوز: اداره اطلاعات انرژی امریکا در گزارشی اعلام کرد که میانگین صادرات نفت عراق به امریکا طی هفته گذشته به ۱۵۲ هزار بشکه در روز رسیده است.

به گزارش شفق نیوز، در گزارش اداره اطلاعات انرژی امریکا آمده است: امریکا طی هفته گذشته به طور میانگین ۵ میلیون و ۷۴۴ هزار بشکه در روز از ۱۰ کشور نفت وارد کرده است.

امریکا در هفته گذشته روزانه به طور میانگین ۱۵۲ هزار بشکه نفت خام از عراق وارد کرده است.

اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد: بیشترین میزان واردات نفت طی هفته گذشته به ترتیب از کانادا به طور میانگین ۳.۷۹۹ میلیون بشکه در روز، مکزیک ۴۴۸ هزار بشکه، کلمبیا ۳۴۷ هزار بشکه و ونزوئلا ۲۹۷ بشکه در روز بوده است.

امریکا همچنین به طور میانگین ۲۵۳ هزار بشکه در روز از اکوادور، ۱۸۶ هزار بشکه نفت خام در روز از برزیل، ۱۴۵ هزار بشکه در روز از عربستان، ۸۴ هزار بشکه در روز از نیجریه و ۷۷ هزار بشکه در روز نفت خام از لیبی وارد کرده است.

امریکا پرمصرف‌ترین کشور در زمینه نفت است که با مصرف روزانه ۱۹.۴ میلیون بشکه که ۱۹.۷ درصد از حجم مصرف جهانی را تشکیل می‌دهد، در جایگاه اول جهانی قرار دارد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید