سیاسی ۱۴۰۳/۰۳/۱۸

نصرالله پژمانفر، نماینده مجلس:

دولت بعدی اگر اعتقاد به ادامه مسیر رئیسی نداشته باشد کشور با بحران مواجه می‌شود

نصرالله پژمانفر با بیان اینکه دولت بعدی باید در امتداد این دولت باشد، عنوان کرد: امروز مانند یک جراحی است که به طور مثال قلبی باز شده و در جریان این جراحی سخت، ادامه کار باید توسط شخص دیگری انجام شود. رئیس‌جمهور آینده باید اعتقاد به ادامه این مسیر داشته باشد وگرنه کشور با بحران مواجه می‌شود.

دولت بعدی اگر اعتقاد به ادامه مسیر رئیسی نداشته باشد کشور با بحران مواجه می‌شود

نصرالله پژمانفر، نماینده مجلس گفت: خدا لطف کرده و توفیق نوکری مردم را جلوی پای ما قرار داده که این نعمتی از نعمت‌های الهی است. هر کس از این نعمت بهره‌مند شود، خدا او را عزیز می‌کند. آیت‌الله رئیسی نیز خدمت به مردم را یک خدمت خالصانه و توفیق برای خود می‌دانستند، گاهی نامه‌های کوچکی که مردم می‌دادند را خودشان می‌خواندند و دستور می‌دادند و می‌فرمودند خیر و برکت در این کارها است.

به گزارش انتخاب، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید رئیسی، دولت را در شرایط سخت و بحرانی تحویل گرفتند، اما هیچ وقت نگفتند ویرانه‌ای تحویل گرفتیم، بلکه گفتند پذیرفتیم و باید ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: آن زمان شرایط در کشور بسیار سخت بود و قابل تصور نبود که دولت برای آن ماه پول پرداخت حقوق نداشته باشد، کرونا، وضعیت خزانه و بسیاری از مسائل دیگر هم وجود داشت اما رئیس‌جمهور ایستاد و خدا به این اخلاص برکت داد.

پژمانفر با بیان اینکه دولت بعدی باید در امتداد این دولت باشد، عنوان کرد: امروز مانند یک جراحی است که به طور مثال قلبی باز شده و در جریان این جراحی سخت، ادامه کار باید توسط شخص دیگری انجام شود. رئیس‌جمهور آینده باید اعتقاد به ادامه این مسیر داشته باشد وگرنه کشور با بحران مواجه می‌شود.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید