عمومی ۱۴۰۲/۰۴/۱۷

در بیمه ایران با مدرک کاردانی علمی کاربردی مدیرعامل شوید!/ سید جواد احمدی مدیرعاملی با مدرک فوق دیپلم برای صیانت از بیت المال در بیمه ایران

اصلاحات نیوز: به گفته برخی منابع داخلی، شخصی به نام سید جواد احمدی که دارای مدرک فوق دیپلم از دانشگاه جامع علمی کاربردی میباشد تحت حمایت مستقیم حسن شریفی مدیرعامل وقت بیمه ایران به انتصاب یکی از شرکتهای مطرح گردشگری ایران بنام  ” مهر سیاحت سبا ” رسیده است.

در بیمه ایران با مدرک کاردانی علمی کاربردی مدیرعامل شوید!/ سید جواد احمدی مدیرعاملی با مدرک فوق دیپلم برای صیانت از بیت المال در بیمه ایران

به گزارش اصلاحات نیوز، مدتی از اخبار جنجالی رسانه ها در خصوص بیمه ایران و هولدینگ اقتصادی زیرمجموعه آن یعنی شرکت توسعه کسب وکار سبا نمی‌گذرد که اینبار حرف و حدیث های جدید به گوش میرسد. اخباری که بیش از پیش ضعف مدیریتی و ساختاری این مجموعه دولتی را نشان میدهد.

به گفته برخی منابع داخلی، شخصی به نام سید جواد احمدی که دارای مدرک فوق دیپلم از دانشگاه جامع علمی کاربردی میباشد تحت حمایت مستقیم حسن شریفی مدیرعامل وقت بیمه ایران به انتصاب یکی از شرکتهای مطرح گردشگری ایران بنام  “ مهر سیاحت سبا ” رسیده است. سوال مهم از حراست محترم بیمه ایران آن است ایا نباید مدارک تحصیلی مدیران مخصوصا در سطح مدیرعاملی توسط این سازمان بررسی و جلوی انتصابات مخرب گرفته شود؟

این شرکت که دارای یک هتل ۴ستاره در مشهد میباشد یکی از شرکتهای زیر مجموعه هولدینگ توسعه کسب و کار سبا (بزرگترین هولدینگ اقتصادی صنعت بیمه کشور) محسوب میگردد که با هدف مدیریت بهینه منابع بیمه ایران و ایجاد سود جهت ایفای تعهدات آتی بیمه گذاران فعالیت میکند.

حال سوال این است؛ در کشوری که نخبگان و جوانان تحصیل کرده آن سرآمد دنیا هستند آیا شخصی اصلح وجود ندارد که در راستای صیانت از بیت المال و منابع دولتی به کار گرفته شود؟؟؟؟

آقای مدیرعامل بیمه ایران آیا انتصاب آقای سید جواد احمدی که در دوران مدیریت خود همزمان مالک یک شرکت خصوصی در صنعت گردشگری بوده است، مغایر با برخی اصول نیست؟؟؟ چه نقطه درخشانی در عملکرد ایشان در این مدت دیده بودید که به تازگی با واگذاری منابع گسترده جدید به شرکت مهرسیاحت سبا موافقت نموده اید؟؟؟ چه چشم اندازی در عملکرد ایشان متصور بودید که با عزل مدیرعامل سابق این شرکت که به مراتب سطح تحصیلات و سابقه درخشان تری نسبت به ایشان داشت موافقت فرمودید؟؟؟

آقای شریفی مدیرعامل بیمه ایران شما که از حراست به صندلی بیمه ایران رسیدین بهتر از هر کسی میدانید اینگونه انتصابات و حمایت ها زمانی برای جوانان نخبه این مملکت دردناک تر میگردد که این شخص علیرغم نداشتن تحصیلات کافی و مرتبط، پیش از این هیچگونه سابقه قابل دفاعی در گردشگری نداشته و در دوره مدیریت خود در شرکت مهر سیاحت سبا عملکرد ضعیف و ناکارمدی را با زیان ده کردن بیشتر شرکت به ثبت رسانده است

چطور میشود فردی با چنین عملکردی همچنان بر منصب مدیریت یکه تازی می کند. عملکردی که نه به خاطر وضعیت ضعیف صنعت گردشگری بلکه به خاطر ضعف مدیریت، انباشت نیروی انسانی و عدم شفافیت مالی حاصل شده است.

اصلاحات نیوز با توجه به عضویت آقای شریفی در شورای عالی شفاف سازی امادگی خود برای انتشار جوابیه بیمه ایران را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید