مدیریت شهری ۱۴۰۳/۰۴/۲۲

امانی، عضو شورای شهر تهران:

با این عدم رضایت مردم از عملکرد ما، چرا باید دوره مدیریت شهری ۷ ساله شود؟

ناصر امانی گفت: ما شاهد تمایل مردم برای تغییر هستیم و فکر می‌کنم مردم از عملکرد ما راضی نیستند. من هم از عملکرد این دوره مدیریت شهری راضی نیستم و معتقدم به مردم حق انتخاب بدهیم. اگر از کار ما راضی بودند با تثبیت این دوره افرادی را انتخاب کنند که همین روش و منش را در پیش بگیرند

با این عدم رضایت مردم از عملکرد ما، چرا باید دوره مدیریت شهری ۷ ساله شود؟

روزنامه هم میهن با ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره ۷ساله شدن دوره مدیریت شهری گفت‌‌وگو کرده است.

به گزارش هم میهن، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

قانون این حق را به مردم داده که درباره نمایندگان مجلس، شوراها و رئیس‌جمهور به مدت ۴ سال تصمیم بگیرند و اگر راضی نبودند آنها را تغییر بدهند. چرا باید این حق را از مردم سلب کنیم؟ چه ایرادی دارد که یک دوره انتخابات شوراها جداگانه برگزار شود؟
ما شاهد تمایل مردم برای تغییر هستیم و فکر می‌کنم مردم از عملکرد ما راضی نیستند. من هم از عملکرد این دوره مدیریت شهری راضی نیستم و معتقدم به مردم حق انتخاب بدهیم. اگر از کار ما راضی بودند با تثبیت این دوره افرادی را انتخاب کنند که همین روش و منش را در پیش بگیرند.
در دوره قالیباف مردم شاهد افزایش مستمر تغییر در شهر بودند و کیفیت زندگی در آن دوره ارتقا پیدا کرده بود. نمی‌گویم در آن دوره مشکل وجود نداشت؛ حتماً اشکالاتی در مدیریت آن زمان هم وجود داشته اما محاسن آن بیش از مشکلات بود. مخالفین جدی قالیباف هم معتقدند یکی از درخشان‌ترین دوره‌های مدیریت شهری دوره ۱۲ساله اوست. متاسفانه در این دوره چنین چیزی را شاهد نیستیم.
نباید حق انتخاب را از مردم بگیریم و امیدوارم سال آینده مردم پای صندوق‌های رای بیایند و با آرای خود نظرشان را در مورد عملکرد این دوره از مدیریت شهری اعلام کنند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید