سیاسی ۱۴۰۳/۰۴/۱۵

آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات:

اینگونه نباشد که فردا دولتی که بر سر کار امد مطلوب بنده نبود هر روز یک چوبی لای چرخ بگذارم؛ در ۸ سال دولت روحانی این موضوع را دیدیم

آذری جهرمی گفت: اینگونه نباشد که فردا یک دولت سر کاربیاید اگر دولت مطلوب بنده نبود من هر روز یک چوبی لای چرخ بگذارم که باعث نارضایتی مردم شود که باعث کاهش مشارکت شود. ما در ۸ سال دولت روحانی تجربه این را داشتیم. آقای پزشکیان که در اصل انتخابات این را گفته و من از آقای جلیلی هم چنین روندی ندیدم اما اطرافیان جلیلی چنین دیدگاهی دارند.

اینگونه نباشد که فردا دولتی که بر سر کار امد مطلوب بنده نبود هر روز یک چوبی لای چرخ بگذارم؛ در ۸ سال دولت روحانی این موضوع را دیدیم

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات سابق گفت: ان‌شاءالله فردای انتخابات روزی باشد که همه احساس برد کنند.

به گزارش دانشجو، وی پس از شرکت در انتخابات بیان کرد: ان‌شاءالله فردای انتخابات روزی باشد که همه احساس برد کنند و دلخوش باشند. انتخابات فضای رفع تعارضات و مستهلک کننده دیگاه های سیاسی است.

او افزود: دو دیدگاه سیاسی دیدگاه خود را بیان می‌کنند و مردم انتخاب می‌کنند؛ ما باید به نظر مردم احترام بگذاریم. همه باید خوشحال باشیم.

آذری جهرمی اظهار کرد: خوشحالی بزرگ این است که روند نزولی کاهش مشارکت و کاهش توجه مردم و روند ناامیدی که در کشور شکل گرفته بنا بر اخبار میدانی که ما از صبح تا حالا داریم، معکوس شده است ممکن است هنوز مطلوب نباشد اما این معکوس شدن فرایند و بالا رفتن مشارکت بزرگترین خوشحالی و جشن ملی است که ما باید آن را قدر بدانیم.

وی افزود: نباید اعتماد مردم خراب کنیم؛ اینگونه نباشد که فردا یک دولت سر کاربیاید اگر دولت مطلوب بنده نبود من هر روز یک چوبی لای چرخ بگذارم که باعث نارضایتی مردم شود که باعث کاهش مشارکت شود. ما در ۸ سال دولت روحانی تجربه این را داشتیم. آقای پزشکیان که در اصل انتخابات این را گفته و من از آقای جلیلی هم چنین روندی ندیدم اما اطرافیان جلیلی چنین دیدگاهی دارند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید