بازرگانی ۱۴۰۳/۰۳/۰۳

اطلاعات کامل هتل دابل تری بای هیلتون مودا استانبول

درصورتی‌که قصد سفر به استانبول را دارید و به‌دنبال انتخاب هتلی مجلل و دارای امکانات مختلف هستید؛ هتل دابل تری بای هیلتون مودا استانبول می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

اطلاعات کامل هتل دابل تری بای هیلتون مودا استانبول

انتخاب هتلی که بهترین امکانات را دارد و فضایی زیبا و منحصربه‌فرد برای میهمانان فراهم می‌کند، نیاز هر گردشگر است؛ ازطرفی، درمورد شهرهای تفریحی مانند استانبول، انتخاب یک گزینه مناسب از میان انبوه هتل ‌ها و اقامتگاه‌ها، کاری دشوار به‌نظر می‌رسد؛ بااین‌حال، بررسی اطلاعات کامل یک هتل می‌تواند شناخت خوبی از آن برای شما ایجاد کند. درصورتی‌که قصد سفر به استانبول را دارید و به‌دنبال انتخاب هتلی مجلل و دارای امکانات مختلف هستید؛ هتل دابل تری بای هیلتون مودا استانبول می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این هتل پنج‌ستاره، دارای امکانات درجه‌یک و موقعیت عالی به منظور استراحت، گردش و خرید است. چشم‌انداز رو به دریا و هوای مطبوع ساحلی، فضای دل‌چسبی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

موقعیت جغرافیایی هتل دابل تری بای هیلتون مودا استانبول
این هتل در منطقه کادیکوی (Kadikoy) و در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است و فاصله چندانی از تنگه بسفر (Bosphorus Strait) ندارد؛ همچنین، چشم‌انداز ساحلی هتل که مشرف به دریای مرمره است، فضایی رؤیایی برای مهمانان فراهم می‌کند؛ علاوه‌براین‌، نزدیک‌بودن به بخش اروپایی شهر، امکان استفاده از جاذبه‌های گردشگری این منطقه را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌واسطه دسترسی هتل به مراکز تفریحی، بازارهای سنتی، بندر کشتی‌رانی و بازار ماهی‌فروشان، امکان گردش، خرید و دیدن مکان‌های دیدنی منطقه به‌آسانی در دسترس مهمانان قرار دارد؛ همچنین نزدیکی به تنگه بسفر، امکان دیدن جاذبه‌های توریستی این بخش از استانبول را برای شما فراهم می‌کند.
امکانات هتل دابل تری بای هیلتون مودا استانبول
هتل دابل تری بای هیلتون مودا از کیفیت خدمات و امکانات بسیار مطلوبی برخوردار است و سطح رضایت مهمانان از این مجموعه اقامتی-تفریحی، نشان‌دهنده امکانات مناسب هتل است. استخرهای سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی، رستوران با غذاهای بین‌المللی و متنوع و همچنین اتاق‌هایی زیبا با منظره دریا، بخشی از امکانات جالب‌توجه هتل هستند؛ ازسوی‌دیگر، امکانات ترانسفر فرودگاهی و خدماتی همچون ماساژ و اسپا در اختیار مهمانان مجموعه قرار می‌گیرند که می‌تواند تجربه بهتری از اقامت در هتل را برایشان فراهم کند.
رستوران و کافه هتل در فضای داخلی و خارجی و به‌صورت سرپوشیده و روباز، خدمات ارائه می‌کنند. انواع غذاها و نوشیدنی‌ها مطابق با هر ذائقه‌ای در محیطی مناسب سرو می‌شوند؛ همچنین کافی‌شاپ و بار در طول شبانه‌روز در خدمت مهمانان هتل قرار می‌گیرند. شایان ذکر است که در این مجموعه اقامتی به نیازهای معلولان نیز توجه شده است. در قسمت پارکینگ و ورودی بخش‌های مختلف، سطح شیب‌دار و فضای مخصوص ویلچر طراحی شده است.
جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل دابل تری بای هیلتون مودا استانبول
زمانی‌که در سفر به ترکیه هتل دابل تری بای هیلتون مودا استانبول را انتخاب می‌کنید، به برخی از اماکن تاریخی، جاذبه‌های توریستی و مراکز خرید نزدیک به هتل دسترسی آسان‌تری خواهید داشت. مسافتی که باید برای دیدن هر یک از محل‌های موردنظرتان طی کنید در ادامه ذکر شده‌اند:
• تنگه بسفر (Bosphorus) – ۰.۴ کیلومتر
• بازار ماهی کادیکوی – ۰.۶ کیلومتر
• خانه اپرای سوریا – ۰.۹ کیلومتر
• مرکز خرید تپه ناتیلوس – ۱.۹ کیلومتر
• بندر کادیکوی – ۲.۴ کیلومتر
• مرکز خرید Akasya Acibadem – ۳.۹ کیلومتر
• برج دختر استانبول – ۵ کیلومتر
• مجموعه تفریحی Watergarden – ۸.۵ کیلومتر
• کاخ بیلربی (Beylerbeyi) – ۸.۵ کیلومتر
لازم به ذکر است که خدمات ترانسفر توسط هتل و با پرداخت هزینه انجام می‌گیرد؛ همچنین در محدوده هتل، دسترسی به ایستگاه مترو و دیگر وسایل حمل‌ونقل عمومی وجود دارد.

نکات مهم در استفاده از خدمات هتل دابل تری بای هیلتون مودا استانبول
علاوه‌بر موارد ذکرشده، تعدادی نکات در استفاده از هتل پنج‌ستاره دابل تری بای هیلتون مودا وجود دارد که ضروری است پیش از رزرو و در زمان اقامت در مجموعه، از آن‌ها آگاه باشید. به‌عنوان مثال، باید بدانید که هزینه اقامت در این هتل متناسب با تاریخ سفر، مدت اقامت، نوع اتاق و … متغیر است. زمانی‌که ازطریق شرکت فلای تودی قصد رزرو اتاق را دارید، میزان این هزینه برای شما مشخص خواهد شد؛ همچنین، برخی از خدمات ارائه‌شده در هتل (تراسنفر، صبحانه بوفه، پارکینگ اختصاصی و …) با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند که می‌توانند اقامت شما در شهر استانبول را دل‌چسب‌تر کنند.
همچنین پذیرش در هتل به‌صورت ۲۴ساعته و توسط کارکنان مسلط به چندین زبان صورت می‌گیرد؛ ازطرفی، شما می‌توانید با دریافت مشاوره از طرف کارشناس هتل، اقدام به تهیه تورهای روزانه و بلیت‌های درون‌شهری کنید.
انواع اتاق‌های هتل دابل تری بای هیلتون مودا
در زمان رزرو اتاق در هتل، دقت کنید که شرایط مختلفی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. این شرایط درخصوص چشم‌انداز اتاق یا سوییت، تعداد و اندازه تخت، متغیر است و بر هزینه‌ای که می‌پردازید تأثیر می‌گذارد. درواقع، انواع مختلف رزرو اتاق یا سوییت به ترتیب زیر هستند:
• اتاق کینگ پریمیوم دلوکس با چشم‌انداز دریا
• اتاق توئین پریمیوم دلوکس با چشم‌انداز دریا
• سوییت جونیور با یک تخت کینگ و چشم‌انداز دریا
• اتاق توئین
• اتاق با یک تخت کینگ
• اتاق دلوکس با چشم‌انداز دریا
• اتاق جونیور با یک تخت کینگ و چشم‌انداز دریا
• سوییت پرزیدنتال
• سوییت خانواده با یک تخت کینگ
• سوییت جونیور با دو تخت توئین و چشم‌انداز دریا
معرفی شرکت فلای تودی
شرکت فلای تودی، به‌عنوان مجموعه‌ای حرفه‌ای و با سابقه طولانی در زمینه خدمات گردشگری داخلی و خارجی، فعالیت می‌کند. مجموعه فلای تودی قادر است نیازهای شما را برای خرید بلیط هواپیما از تمام ایرلاین‌های داخلی و خارجی و اقامت در هتل ‌های لوکس و مجلل با قیمت‌های متنوع فراهم کند. با استفاده از خدمات شرکت فلای تودی، از سفر خود لذت خواهید برد و نگرانی از بابت امکانات و پشتیبانی حین سفر نخواهید داشت؛ همچنین گفتنی است که استفاده از خدمات شرکت در تمام ساعات شبانه‌روز و ازطریق وب‌سایت و اپلیکیشن این شرکت امکان‌پذیر است.

نتیجه‌گیری
هتل دابل تری بای هیلتون مودا استانبول یکی از هتل‌ های لوکس و پنج‌ستاره است که می‌تواند مقصد مناسبی برای گردشگران ایرانی فراهم کند. فضای هتل، موقعیت جغرافیایی و امکانات رفاهی عرضه‌شده در آن، تجربه‌ای لذت‌بخش برای مهمانان فراهم می‌کند؛ همچنین با اقامت در این هتل به تعدادی از بهترین امکانات تفریحی و توریستی شهر استانبول به‌خوبی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید لحظات لذت‌بخشی را در حین اقامت خود تجربه کنید. با استفاده از خدمات شرکت فلای تودی، سفر خود را به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنید.

*این پست صرفاً یک رپورتاژ آگهی است و سایت هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید