سیاسی ۱۴۰۳/۰۳/۲۵

گرامی مقدم عضو شورای سیاستگذاری ستاد دکتر پزشکیان:

اصولگرایان از مشارکت مردم هراس دارند/ فتنه واقعی رئیس دولتی بود که به مردم گفت خس و خاشاک

گرامی مقدم عضو شورای سیاستگذاری ستاد دکتر پزشکیان به اصلاحات نیوز می گوید: یادمان نرود فتنه واقعی همان رئیس دولتی بود که مردم را متهم به خس و خاشاک می‌کرد . این‌ها که این برچسب‌ها را می‌زنند وارث همان رئیس‌جمهوری هستند که متاسفانه آن فتنه را برپا کرد. دامن اصلاحات از هر اتهامی پاک است.

اصولگرایان از مشارکت مردم هراس دارند/ فتنه واقعی رئیس دولتی بود که به مردم گفت خس و خاشاک

اسماعیل گرامی مقدم عضو شورای سیاستگذاری ستاد دکتر پزشکیان در گفتگو با اصلاحات نیوز به لزوم و اهمیت مشارکت در انتخابات می‌گوید: دست آقای پزشکیان در مناظرات پر است، چرا که هم از مدیران اجرایی میانی کشور بودند و از دوران وزارت، ریاست بیمارستان، مجلس و … کارنامه موفقی دارند.در مجلس عملکرد بسیار خوب و صادقانه او باعث شد تا مردم ۴ دوره به ایشان رای دهند. زمانی که وزیر بهداشت بود، این وزارت خانه و زیر مجموعه‌های آن سامان گرفت و این سوابق و انگیزه ای که او برای کار دارد، می‌خواهد امور کشور در وهله‌ اول با راستی و صداقت پیش برود و اعتماد مردم را جلب کند. چرا که اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه‌ای است که در سال‌های اخیر از دست رفته است. مردم خصوصا جوانان و زنان امید خودشان را از دست داده‌اند و چون آقای پزشکیان پرچم دار صداقت، راستی و تخصص‌گرایی در میان مسئولین کشور است، می‌تواند مدعی و‌ نماد بازخوانی صداقت و راستی ایرانیان باشد.

وی ادامه داد: مسائل اقتصادی، سیاسی ، اجتماعی و … قابل حل خواهد بود اما مردم باید اعتماد کنند و فردی را انتخاب کنند که همواره ثابت کرده می‌تواند به وعده‌هایش عمل کند.

دست آقای پزشکیان در مناظرات پر است، چرا که هم از مدیران اجرایی میانی کشور بودند و از دوران وزارت، ریاست بیمارستان، مجلس و … کارنامه موفقی دارند.در مجلس عملکرد بسیار خوب و صادقانه او باعث شد تا مردم ۴ دوره به ایشان رای دهند. زمانی که وزیر بهداشت بود، این وزارت خانه و زیر مجموعه‌های آن سامان گرفت و این سوابق و انگیزه ای که او برای کار دارد، می‌خواهد امور کشور در وهله‌ اول با راستی و صداقت پیش برود و اعتماد مردم را جلب کند. چرا که اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه‌ای است که در سال‌های اخیر از دست رفته است. مردم خصوصا جوانان و زنان امید خودشان را از دست داده‌اند و چون آقای پزشکیان پرچم دار صداقت، راستی و تخصص‌گرایی در میان مسئولین کشور است، می‌تواند مدعی و‌ نماد بازخوانی صداقت و راستی ایرانیان باشد.

گرامی مقدم با اشاره به تیتر برخی از روزنامه‌های اصولگرا مبنی بر اتهام فتنه به اصلاحات، گفت:تناقض جریان اصولگرا از هراسی است که از موفقیت پزشکیان و مشارکت مردم دارند. تندروها همواره پیروزی خود را مدیون عدم مشارکت مردم می‌دانند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مردم را ناامید کنند که آنها در انتخابات شرکت نکنند.

تناقض جریان اصولگرا از هراسی است که از موفقیت پزشکیان و مشارکت مردم دارند. تندروها همواره پیروزی خود را مدیون عدم مشارکت مردم می‌دانند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مردم را ناامید کنند که آنها در انتخابات شرکت نکنند.یادمان نرود فتنه واقعی همان رئیس دولتی بود که مردم را متهم به خس و خاشاک می‌کرد . این‌ها که این برچسب‌ها را می‌زنند وارث همان رئیس‌جمهوری هستند که متاسفانه آن فتنه را برپا کرد. دامن اصلاحات از هر اتهامی پاک است.

وی ادامه داد: یادمان نرود فتنه واقعی همان رئیس دولتی بود که مردم را متهم به خس و خاشاک می‌کرد . این‌ها که این برچسب‌ها را می‌زنند وارث همان رئیس‌جمهوری هستند که متاسفانه آن فتنه را برپا کرد. دامن اصلاحات از هر اتهامی پاک است.

گرامی مقدم با بیان این نکته که پزشکیان هم صبر بالایی دارد و هم توانایی پاسخگویی بسیار خوب، گفت: من توصیه می‌کنم این انتخابات را به یک رقابت سالم و بدون انگ زدن تبدیل کنیم و هر نتیجه ای که مردم در پای صندوق رقم زدند، آن را همه بپذیرند.

او در ادامه می‌گوید: من فکر می‌کنم گفتار صادقانه پزشکیان و انگشت گذاشتن روی تبعیض‌ها و نابرابری‌ها و شعارهای عدالت محوری او، مردم را متقاعد می‌کند که در انتخابات شرکت کند و در سایه افزایش مشارکت که احتمالا بالای ۵۰ درصد مشارکت داشته باشیم،قاعدتا گرایش مردم با اصلاح‌طلبان خواهد بود و او می‌تواند به دور دوم برود، اما اگر مشارکت ۶۰ درصد باشد، به نظر می‌رسد انتخابات را در مرحله اول برنده شود .اما همه چیز به تصمیم مردم برمی‌گردد. هدف اصلی الان این است که مردم را قانع کنند که برای راه‌‌گشایی راهی جز مشارکت در انتخابات نداریم و در سایه مشارکت در انتخابات است که می‌توانیم مطالباتمان را از رئیس‌جمهور بخواهیم. با مشارکت نکردن چیزی عایدمان نمی‌شود.

انتهای پیام/

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید