۱۴۰۰/۰۸/۲۱

یک ورزشکار ملی پوش در نروژ پناهنده شد / خبری که فدراسیون اصرار داشت سانسور شود!

به گزارش اصلاحات نیوز؛ بعد از امیر غلام‌ زادگان و علیرضا پیری دو ملی پوش فیتنس که در جریان مسابقات جهانی بدنسازی اسپانیا از هتل تیم ملی در بارسلون فرار کردند، این بار خبرهای تلخی از اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ در مسابقات جهانی نروژ به گوش می رسد. به گفته برخی منابع موثق امیر اسدالله

به گزارش اصلاحات نیوز؛ بعد از امیر غلام‌ زادگان و علیرضا پیری دو ملی پوش فیتنس که در جریان مسابقات جهانی بدنسازی اسپانیا از هتل تیم ملی در بارسلون فرار کردند، این بار خبرهای تلخی از اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ در مسابقات جهانی نروژ به گوش می رسد.

به گفته برخی منابع موثق امیر اسدالله زاده ملی پوش پاورلیفتینگ کشورمان که همراه با تیم ملی در رقابت های جهانی نروژ به سر می برد از صبح چهارشنبه غیبش زده و هتل تیم را ترک کرده است. 
بعد از گذشت یک روز هنوز از امیر اسدالله زاده خبری نیست. این سومین ورزشکاری است که از طرف فدراسیون بدنسازی در یک هفته اخیر در مسابقات برون مرزی از تیم جدا می شود.

اسدالله زاده اهل سیرجان و همشهری نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی است. گفته می شود این ورزشکار قرار بود با تیم به مسابقات سوئد اعزام شود که با اصرار رئیس فدراسیون نامش در لیست اعزامی های رقابت های جهانی نروژ قرار می گیرد.  

گفتنی است مثل دو ملی پوش فیتنسی، فدراسیون و روابط عمومی هنوز اظهارنظر رسمی درباره این اتفاق منعکس نکرده اند.

این خبر را ابتدا خبر فیت حوالی ظهر روز پنج شنبه منتشر کرد اما فدراسیون از این سایت خواست بلافاصله خبرش را حذف کند فدراسیون مدعی بود هنوز پناهندگی این ورزشکار اثبات نشده انتشار چنین خبری می‌تواند دردسرساز باشد همچنین توجیه فدراسیون این بود که اگر خبر پناهندگی سومین ورزشکار بدنسازی در فضای رسانه‌ای بپیچد، وزارت ورزش به تیم پرورش اندام اجازه سفر به لبنان را نمی دهد اما حتی با حذف و سانسور خبر پناهندگی ملی پوش در نروژ باز هم اجازه سفر به لبنان به تیم پرورش اندام داده نشد.

/طرفداری

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید