۱۴۰۱/۰۵/۲۵

یک مهاجم نام آشنا در راه پرسپولیس!

با توجه به اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی شرزود تمیروف، با نظر سرمربی سرخپوشان این تیم به زودی مذاکره با یک گزینه دیگر را در دستور کار قرار خواهد داد.

شرزود تمیروف که در پنجره زمستانی فصل گذشته به پرسپولیس پیوسته بود، با اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی به زودی مقصد جدیدی را انتخاب خواهد کرد.

تمیروف که در طول حضورش در این تیم با یک گل زده تا به اینجای فصل کار را دنبال کرده است، احتمالا با توجه به پیشنهاد دو تیم لیگ برتری، کار خود را در فوتبال ایران همچنان ادامه خواهد داد.

با جدایی قریب الوقوع تمیروف، پرسپولیس احتمالا یک مهاجم خارجی جدید جذب خواهد کرد. در شرایطی که سرخپوشان پیش از این به دنبال جذب کریم انصاری‌فرد بودند، این انتقال نهایی نشد و کاپیتان تیم ملی اعلام کرده که قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را ندارد. به همین منظور این تیم گزینه های دیگر را با صلاحدید کادرفنی و یحیی گل محمدی زیر نظر خواهد گرفت تا به زودی باب مذاکره با آنها باز شود و با توجه به شروع فصل، هر چه زودتر به ترکیب تیم اضافه شوند.

در صورتی که مذاکره برای قطع همکاری شرزود تمیروف نهایی شود، مدیران باشگاه طبق نظر یحیی گل محمدی با گزینه مدنظر او وارد مذاکره نهایی خواهند شد و مقدمات حضورش در ایران را فراهم خواهند ساخت. با توجه به اینکه مذاکراتی پیش از این با این گزینه صورت گرفته بود، بعید است این انتقال مدت زیادی به طول بیانجامد و باید منتظر حضور دومین خارجی در خط حمله این تیم بود.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید