۱۴۰۱/۰۵/۳۱

گل‌محمدی چیزی به شاگردانش یاد نداده است

جواد  الله‌وردی مدافع پیشین دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند و اینجوری ادامه دهد در چند هفته آینده به مشکل برمی‌خورد.

جواد  الله وردی درباره اظهارات جواد خیابانی که مدعی شده بود در بازی تاج سابق و پرسپولیس ، چند بازیکن آبی پوش دوپینگ کرده بودند، گفت: در آن بازی که خیابانی می‌گفت به احتمال زیاد مصدوم بودم و حضور نداشتم. سالها گذشته است  اما از حرف آقای خیابانی تعجب می‌کنم فکر کنم قاطی کرده است که چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورد.

وی افزود : من یک باربه خیابانی گفتم هر بازی که شما گزارش می‌کنید صدای تلویزیون قطع می‌کنم چون نمیفهمم چی می‌گویید و متوجه نمی‌شوم. به همین دلیل صدای شما را قطع می‌کنم تا فوتبال را راحت تر ببینم. بدون تعارف صدای خیابانی  زجرآور است و مطمئن هستم خیلی‌ها صدای تلویزیون را قطع می‌کنند.

الله وردی ادامه داد: به نظرم الان وقت این حرفها نیست آنقدر مردم گرفتاری دارند که نبش قبر در مورد ۴۰ یا ۵۰ سال قبل فایده ای دارد. فقط باید بگویم ما در گذشته با نان بربری دوپینگ می‌کردیم.

مدافع اسبق تیم ملی و سرخابی‌ها درباره بازی پرسپولیس در این فصل گفت: بازی پرسپولیس مقابل فولاد را دیدم اما این تیم پرسپولیس به عنوان یک مدعی در زمین ظاهر نشد سرخپوشان باید همان تاکتیک‌هایی را که در تمرین پیاده می‌کنند را در روز مسابقه اجرا کنند اما  ظاهرا گل محمدی چیزی به آنها یاد نداده است. به نظر من  گل محمدی مشکلات زیاد دارد و ضعیف عمل می‌کند و اگر بخواد اینجوری ادامه دهد پرسپولیس در چند هفته مانده به مشکل می‌خورد.  فرهاد مجیدی در فصل گذشته یک چیزی به همه نشان داد و رفت،  او ثابت کرد میشود بدون  باخت هم قهرمان شد

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید