۱۴۰۱/۰۲/۱۱

پرویز پرستویی: به ما و حاضران فحش ناموسی دادند

توضیحات پرویز پرستویی درباره حرکت غیراخلاقی سام رجبی یکی از عوامل حامی جریان براندازی در ایران در جریان نمایش یک فیلم در آمریکا.

هنگام نمایش فیلم ‘داستان‌های هزار و یک روز‘ در امریکا در حاشیه آن اتفاقات و درگیری‌ هایی رخ داد که آن را به سرخط خبرها رساند.

پرویز پرستویی چهره اصلی این فیلم است. او برای شرکت در مراسم نمایش فیلم و پرسش و پاسخ با تماشاگران به همراه شماری دیگر از دست‌اندرکاران فیلم به آمریکا سفر کرده و در چند شب گذشته هدف اصلی انتقادها بوده است.

شماری از مخالفان جمهوری اسلامی، در میزگرد پایانی فیلم و همین‌طور در بیرون ساختمانی که فیلم نمایش داده شد، از پرویز پرستویی پرسیدند که چرا با وجود فعالیت‌های خیرخواهانه خود، درباره نقض حقوق بشر در ایران و مخصوصا ” حوادث آبان ۱۳۹۸” سکوت کرده است.

پرویز پرستویی، در پاسخ به این منتقد گفت: “طول مبارزه برای من مهم است و عرض آن مهم نیست. می‌خواهید من برم بمیرم؟…. شما در ایران زندگی نمی‌کنید. من در همین ایران کم مصیبت نکشیدم….” بازیگر معروف و تحسین‌شده ایرانی در پاسخ به این منتقد که می‌گفت چرا با قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس عکس گرفته است، پاسخ داد “این نظر شماست” و سپس گفت امیدوار است “در هیچ جای جهان قطره خونی ریخته نشود.”

ماجرای دعوای پرویز پرستویی با سام رجبی چه بود؟
جمعه شب در شهر آناهایم تصویر دیگری جنجالی شد که سام رجبی آن را در توییترش منتشر کرد. در این فیلم سام رجبی که بار دیگر وارد سالن نمایش شده، از پرویز پرستویی می‌پرسد چرا با قاسم سلیمانی عکس گرفته و رابطه او با آقای سلیمانی چه بوده است، که آقای پرستویی پاسخ می‌دهد

“به تو ارتباطی ندارد چون مثل انسان حرف نمی‌زنی”

سام رجبی همزمان مشغول فیلم گرفتن از آقای پرستویی است که ناگهان به نظر می‌آید آقای پرستویی عصبانی می‌شود، و با دست به گوشی او میزد که گوشی سام رجبی به زمین می افتد. 

اسیب جسمی و روحی سام رجبی

در ادامه سام رجبی با انتشار تصویری از خود مدعی شد این اتفاق باعث اسیب روحی و روانی برای او شده که این روایت سوژه فعالین فضای مجازی شده است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید