۱۴۰۱/۰۵/۱۹

پرسپولیس برای این ستاره قانون را دور می زند ؟

یکی از اعضای حقوقی فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به ما خبر داد که امکان بخشیده شدن کارت قرمز مدافع پرسپولیس وجود ندارد!

در خبرها آمده بود پورعلی‌گنجی که در این فصل به پرسپولیس پیوسته، به دلیل اخراج در اخرین دیداری که در لیگ برتر ایران با پیراهن نفت تهران به میدان رفته بود، دیدار مقابل ذوب‌آهن در فصل بیست و دوم را از دست داد.

پورعلی‌گنجی که با محرومیت کمیته انضباطی در آن مقطع مواجه شده بود، به دلیل گذشت زمان آن بخش از جریمه‌اش پاک شده اما بخش مربوط به کارت قرمز و محرومیت را باید در بازگشت دوباره به لیگ برتر پشت سر بگذارد.

این در حالی است که یحیی گل محمدی اغلب برنامه های تاکتیکی خود در خط دفاع را حول محور مرتضی پورعلی گنجی چیده بود.

در بازی های تدارکاتی پرسپولیس نیز این مدافع با تجربه نقش لیدر و رهبری خط دفاع را بر عهده داشت غافل ازآن که او قادر به همراهی پرسپولیس در هفته اول و دیدار با ذوب آهن اصفهان نیست.

درهمین راستا شنیدیم بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس دست به کار شده است تا بتواند از طریق نامه نگاری با کمیته انضباطی، این محرومیت را لغو کند اما…

ظاهرا چنین امکانی وجود ندارد وبه گفته این فرد حقوقی موثق و آگاه:” قانون برای همه تیم ها یکسان است و پرسپولیس نمی تواند انتظار بخشیده شدن کارت قرمز مرتضی پورعلی گنجی را داشته باشد ولو آن که تیم نفت تهران منحل شده باشد!”

فراموش نباید کرد با توجه به حجم اخبار مربوط به محرومیت مرتضی پورعلی گنجی، در صورت بخشیده شدن کارت قرمز این بازیکن باید شاهد اعتراض تند ذوبی ها و شکایت این باشگاه اصفهانی باشیم. بنابراین بعید است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بخشش پورعلی گنجی و صدور مجوز بازی او موافقت کند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید