۱۴۰۱/۰۲/۱۱

هتل‌های کیش در جام جهانی از مسافران ارز دیجیتال میگیرد

دبیرکل جامعه هتلداران کیش گفت: با توجه به مشکلات تحریم و امکان نبودن استفاده از روش‌های معمول پرداخت‌های بین المللی، با استفاده از متخصصان بومی در جزیره کیش امکان اسنفاده از ارز‌های دیجیتال برای گردشگران خارجی فراهم می‌شود.

به گزارش اصلاحات نیوز، دبیرکل جامعه هتلداران کیش گفت: رزرو هتل‌های کیش با استفاده از رمزارز‌ها برای گردشگران خارجی امکان پذیر شد. عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش درباره هموطنانی که علاقه به حضور در مسابقات جام جهانی دارند، گفت:

با توجه به هزینه‌های بالای اقامت و سفر به قطر، در صورت فراهم شدن پرواز‌ها و خطوط کشتیرانی بین کیش و دوحه، هموطنان می‌توانند با هزینه‌های مناسب و اقتصادی، ضمن اقامت در کیش، این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

تاوتلی همچنین از تدارک و برنامه ریزی مسابقات متنوع فوتبال و فوتبال دستی، پخش مسابقات جام جهانی از تلویزیون‌های شهری، ایجاد فضایی متفاوت در کیش با اجرای برنامه‌های متنوع و متناسب با حال و هوای جام جهانی و اهدا پیراهن‌های تیم ملی و توپ به گردشگران خبر داد.

عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش یادآور شد: بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر در قطر برگزار خواهد شد و جزیره کیش با توجه به نزدیکی به این کشور و تشابه اب و هوایی، به عنوان پشتیبانی از جام جهانی در حال بررسی و تدارک گسترش زیرساخت‌ها برای گردشگران است و هیچ مسابقه‌ای در این جزیره برگزار نخواهد شد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید