۱۴۰۱/۰۴/۲۲

نماینده‌ی مجلس ۲۰ شغله را بیشتر بشناسیم

علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس و استاندار سابق کردستان چندی پیش ادعا کرده بود: تمام حقوق و مزایای نمایندگی خود را طی چهار سال خدمت در مجلس شورای اسلامی، برای مدرسه‌سازی هزینه می‌کند.اما چند نکته و کمی تامل در صحبت آقای نماینده ما را به گذشته و مشاغل متعددش می رساند.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ علیرضا شهبازی نماینده نهاوند و استاندار سابق کردستان چندی پیش ادعا کرده بود: تمام حقوق و مزایای نمایندگی خود را طی چهار سال خدمت در مجلس شورای اسلامی، برای مدرسه‌سازی هزینه می‌کند.اما چند نکته و کمی تامل در صحبت آقای نماینده ما را به گذشته و مشاغل متعددش می رساند.

بنابر این گزارش؛ چهار سال یعنی ۴۸ ماه. آقای شهبازی قرار است در طول این ۴۸ ماه که نماینده شهرستان نهاوند است، تمام درآمد خود را صرف مدرسه سازی کند که این اقدام بسیار ارزشمند است.

اما سوال اینجاست که آقای نماینده در طول این ۴ سال مخارج زندگی خود و خانواده اش را از کجا می خواهد تامین کند؟  اگر بخواهد یک زندگی معمولی داشته باشد و اگر تورم و کیفیت زندگی را در نظر نگیریم، وی باید ماهانه ۵ میلیون تومان درآمد داشته باشد که در طول این ۴ سال می شود ۲۴۰ میلیون تومان! 

حال حساب کنید امروز این نماینده مجلس به خاطر مسولیت هایش، رفاه بیشتری به نسبت یک کارمند معمولی دارد چون حقوق و مزایای بیشتری داشته است.

این نکته سنجی ها و کنجکاوی و کمی جستجو در سایت های رسمی و آماری ما را به سمت های قبلی و کنونی آقای نماینده رساند که در ادامه بخشی از آنها را می خوانید؛

– رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی

– عضو هیئت مدیره سیمان سپاهان و سیمان ایلام

– عضو هیئت مدیره کارگزاری تدبیرگران فردا

– رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره کشت و صنعت روناک نوین

– رئیس هیئت مدیره شرکت ایران سوییچ

– رئیس هیئت مدیره نمایندگیهای کشتیرانی بنیاد بوده است و هم اکنون در جایگاه نماینده نیز مدیرعامل شرکت رفاه وتامین آتیه امید و رئیس هیئت مدیره  صنایع چوب و کاغذ مازندران را بر عهده دارد.

علیرضا شهبازی همزمان با این مشاغل همواره به عنوان فرماندار و استاندار در بدنه دولت حضور داشته است.

تمامی مدارک و اسناد مربوط به این سمت ها در ادارات مربوط به ثبت شرکت ها موجود است.

منبع: دیده بان ایران 

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید